הגוש מתפורר? איילת שקד מנהלת מגעים עם כחול לבן

בימים האחרונים איילת שקד נפגשה עם מספר בכירים בכחול לבן במזנון הכנסת. זאת לאחר דיווחים על כך שבכחול לבן הציעו לימין החדש 2 תיקים בכירים בהם תיק המשפטים ותיק בכיר נוסף לבחירתם שאינו תיק הביטחון

בימים האחרונים איילת שקד נפגשה עם מספר בכירים בכחול לבן במזנון הכנסת. זאת לאחר דיווחים על כך שבכחול לבן הציעו לימין החדש 2 תיקים בכירים בהם תיק המשפטים ותיק בכיר נוסף לבחירתם שאינו תיק הביטחון, כך פורסם בחדשות 13.

שקד הגיבה זמן קצר לאחר הדיווח בדף הפייסבוק וכתבה כי "כדי למנוע בחירות במציאות שנוצרה הדבר הנכון הוא שליברמן יצטרף לגוש הימין וחרדים יתפשרו על חלק מהדברים שחשובים לישראל ביתנו. הפערים ניתנים לגישור."

אתמול חשף הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, כי ראש הממשלה נתניהו שוקל למנות השר לשעבר נפתלי בנט לתפקיד שר הביטחון באופן מיידי.

סגל אמר כי ״במסגרת המאמצים לחיזוק הבלוק, ראש הממשלה שוקל להחזיר לממשלה את האיש אותו פיטר ממנה לפני כמה חודשים – נפתלי בנט. יש התהדקות משמעותית ביחסים בין נפתלי בנט לנתניהו… כעת נשקלת בלשכת ראש הממשלה ברצינות רבה האפשרות למנות מחדש את נפתלי בנט לחבר בממשלה. יש את תיק התפוצות, תיק הרווחה ויש גם את תיק הביטחון. ההכרעה בקרוב מאוד״.

הדיבורים והליחשושים על כך שהימין החדש יצטרפו למשלת עם גנץ רק הלכו וגברו כאשר חבר הכנסת מתן כהנא מהימין החדש רמז בטוויטר על רצונו להכנס לממשלה על רקע המצב הביטחוני. חברים,במצב המשבר הבטחוני והאזרחי ישראל פשוט משותקת. אסור, פשוט אסור בכל מחיר, להגיע לבחירות פעם שלישית (ורביעית, וחמישית).
צריך להיות יצירתיים, לצאת מתבניות קיימות, ולהקים ממשלה!" רמז כהנא.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *