הגר"י רוזן התבטא: "חוק הגיוס הוא טוב. ליצמן מת על החוק"

ההקלטה שמסעירה את הרחוב החרדי: בהקלטה שהגיעה לוואלה! NEWS נשמע ראש ישיבת אור ישראל הרב יגאל רוזן, אומר כי המלחמה נגד החוק היא "בלוף אחד ענק" ו"החוק הזה לא גרוע לנו"

בעוד ראשי יהדות התורה מנהלים קרב מול הליכוד על מנת לשנות את חוק הגיוס, בהקלטה שהגיעה לוואלה! NEWS נשמע ראש ישיבת אור ישראל הרב יגאל רוזן, מרבני דגל התורה אומר כי המלחמה נגד החוק היא "בלוף אחד ענק" ו"החוק הזה לא גרוע לנו".

הרב רוזן שמנהל את המגעים בענייני חוק הגיוס מטעם דגל התורה תוקף את ההנהגה הרוחנית של סיעת "אגודת ישראל": "לא יודעים בכלל מה כתוב שם".

הרב רוזן שמעורב בדיונים סביב חוק הגיוס נשמע בהקלטה אותה חשף הערב יקי אדמקר אומר כי "החוק לא גרוע לנו". לדבריו, "בוודאי שהוא לא טוב אבל אין שום סיבה בעולם לדחות אותו, חד משמעית. אנחנו מדברים כעת על שש שנים שקטות עם חשד שלא יהיה קנס".

הרב רוזן נשמע תוקף בהקלטה באופן חסר תקדים את מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל "בזה של המועצת של הרב'ס (האדמו"רים) היה רק רב'ה (אדמו"ר) אחד שלמד את החוק כמו שצריך, כל האחרים לא יודעים בכלל מה כתוב שם".

הרב רוזן נשמע בשיחה חושף פרטים על עמדתו של ליצמן שהשתנתה לאחר הוראת האדמו"ר מגור ."ליצמן מת על החוק, וכשהוא נכנס לאדמו"ר מגור, האדמו"ר אמר לו להצביע נגד החוק, הוא כמעט קיבל שבץ, והוא יום וחצי הסתגר בבית שלו ולא יצא, כולל שבת שלא הלך להתפלל. הוא היה בהלם מוחלט, כלפי חוץ הוא נותן תחושה שהוא ממש נגד החוק. כמובן שכלפי חוץ ליצמן חייב להציג את זה אחרת, אבל הוא תומך מובהק בחוק".

מקורבי הגר"י רוזן הגיבו להקלטה שנחשפה ואמרו כי: "המקליט הנמנה על אחד מהמקורבים שהוציא את הדברים לתקשורת במזיד, גרם לפגיעה חמורה בכבודו של האדמו"ר מגור, ועל כך לא יסולח לו".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. איזה סגנון דיבור והתנהלות מצד הגאון הגדול ראש הישיבה החשובה...

    נחשפו פניו האמתיות.

    א |
    הגב