ראש הישיבה הגר"מ מאזוז : בליל פורים לקרוא פיטום הקטורת לביטול הקורונה

"כל הקורא בכל יום את מעשה הקטורת בכוונה, ינצל מכל דברים רעים"

הגר"מ מאזוז שליט"א בשיחתו במוצ"ש ביקש לאור התפשטות הקורונה גם בישראל ובכל העולם שיתפללו כולם בליל פורים לאחר קריאת פיטום הקטורת לביטול המגיפה בארץ ובעולם . הגר"מ מאזוז הדגיש שיש להתפלל גם על המצב בעולם כולו ולא רק בארץ ישראל :"כדאי שבליל פורים לקרוא את פיטום הקטורת ולהתפלל על זה לפתוח את ההיכל, ולומר : יהי רצון מלפניך שתבטל את המגיפה הזו מאיתנו ומכל העולם כולו".

דברים אלו באים לאחר שהוחמרה התפשטות הקורונה וגם ראש הממשלה נדרש אמש לנושא ואמר :"ב-48 השעות האחרונות אנחנו רואים עלייה בקצב ההידבקות. יש חולה בן 38 שנלחם על חייו. אנחנו לא יכולים לאמוד בדיוק את קצב ההדבקה, אבל הוא כנראה גבוה ממה ששיערנו. דיברתי עם מנהיגי העולם ויזמתי שיחת ועידה שנבצע השבוע, כדי לראות איך המדינות יוכלו לעזור זו לזו. זו מגפה עולמית בין אם ה-CDC קורא לזה כך או לא, זה עניין של ימים או שעות. ספק אם הייתה מגפה כזו במאה השנים האחרונות".

על מעלת אמירת פיטום הקטורת ניתן למצוא בזוהר הקדוש : "כל הקורא בכל יום את מעשה הקטורת בכוונה, ינצל מכל דברים רעים ומיני כשפים, ומכל פגעים רעים, ומהרהורים רעים, ומדין רע, וממוות, ולא ינזק כל אותו היום, כי אין הסיטרא אחרא יכולה לשלוט עליו. ויש לו חלק בעולם הזה ובעולם הבא, ותסתלק מיתה ממנו ומהעולם, וינצל מכל הדינים שבעולם הזה, ומדינה של גיהנם ומדין מלכות הגויים. ואמר רבי שמעון בר יוחאי, אם בני אדם היו יודעים כמה עליון הוא מעשה הקטורת, היו לוקחים כל מילה ומילה ומעלים אותה עטרה על ראשם ככתר של זהב".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הלו מרן מרן מי אתה אפס שתדלג על תואר מרן לגאון עןלם זה

    הא

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב