הגשר שהפך ללעג

התברר כי הוא חוסם שורת בנייני דירות

גשר המעבר החדש ביותר של גיזה הלך קצת יותר מדי רחוק לדיירים הסמוכים. תמונות שהסתובבו ברשתות החברתיות מראים חלקים מהגשר החוסם את בתי התושבים, שהבנייה עוברת דרך כמה בתי מגורים וגוררת ביקורת נוקבת באינטרנט.

תמונות ביזאריות של גשר מעבר החוסם בנייני מגורים בגיזה שבמצרים הפכו לסמל של אוזלת היד של הרשויות המצריות ונהיו המקור ללעג.

הגשר, בשכונת נאסר אל- דין ברחוב חאראם הפופולארי נבנה במטרה להפחית את הגודש באזור ולחבר את שני סופי הכביש הסובבים את קהיר רבתי.

במקום זאת, הגשר חוסם שורה של בנייני מגורים ונראה שעובר דרך כמה מהדירות.

התמונות שהסתובבו באינטרנט גרמו לסערה, כשהרבה מבקרים את הממשלה על שחיתות וחוסר בתקנים, שמגיבים מאמינים הם שגרמו את המשך הפרויקט.

הבנייה בת ה-12 ק”מ, שצפוי להסתיים מאוחר יותר הזנה, עלה כ-5 מיליארד פאונד מצרי (317 מיליון דולר).

הלחץ גבר על גורמים רשמיים להתייחס לפרויקט לאחר שאנשים החלו לשאול איך ייתכן שהיתרים ניתנו לפרויקט להתפשט על פני בנייני מגורים פרטיים.

חאני יאוניס, היועץ התקשורתי לראש הממשלה אמר: “יש רבע מיליארד פאונד מוקצים לפצות את בעלי הנכסים מחלקים שיוסרו אבל חלקם לא יפוצו.

יו”ר רשות השיקום של מצרים, האלוף מחמוד נאצר, חזר ואמר בראיון לערוץ MBC שאנשים יפוצו.

“אם הייתי מחכה להרוס את כל בנייני המגורים ולהעביר את כל הדיירים זה ייקח לי בערך 20 שנה להשלים את הפרויקט. אם מישהו הושפע בגלל זה אנחנו נשלח ועדה שתחליט על פיצויים סבירים לפי דירה ונשלם להם ואז הם יוכלו לעבור” הוא אמר.

“אם הם בוחרים להישאר שם הם לא יוכלו לקבל פיצויים כי זה החלטה שלהם. אם למישהו מהדיירים אין רישיון לגור שם הם גם כן לא יקבלו פיצויים… אני לא יודע למה התמונות מסתובבות עכשיו אנחנו עובדים על הגשר מאז שנה שעברה.”

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *