הגשש מסית: "החרדים לא עושים כלום, רק לוקחים תקציבים, ממציאים אברכים"

 הגשש החיוור שייקה לוי, מסית בראיון מיוחד ל'ישראל היום' נגד הציבור החרדי "החרדים לא עושים כלום, לא תורמים רק לוקחים תקציבים"

 הגשש החיוור שייקה לוי, מסית בראיון מיוחד ל'ישראל היום' נגד הציבור החרדי "החרדים לא עושים כלום, לא תורמים רק לוקחים תקציבים", מאשים שייקה שחוגג 80 להיווסדו.
 
  שייקה לוי מגלה בראיון כי הצביע לכחול לבן, "אני אוהב מאוד את בני גנץ. פגשתי אותו בהבימה ואמרתי לו, 'בוא, תציל את המדינה'. אבל זה קשה. הוא איש עדין, ופה צריך בולדוזר. הכל נהיה כאן מוקצן, פנאטי. יש קיטוב עצום. יש עניים ועשירים, מזרחיים ושמאלנים. נורא. נורא. פשוט כל כך חבל, כי היה פה יופי. היה פה נהדר פעם. פשוט פנטסטי. היה חינוך טוב, הכל.
 
 לאחר מכן מאשים שייקה את החרדים שאשמים בעוני בישראל, "רוב העוני בארץ זה חרדים וערבים. והחרדים לא עושים כלום, לא תורמים, רק לוקחים תקציבים, ממציאים אברכים, ותמיד הם יושבים על הברז. תמיד משה גפני יושב על הברז."
 
לוי גם משבח בראיון את קובי שמסית נגד החרדים, "אני מרוצה מאוד ממה שעושה רון קובי בטבריה. היא היתה עיר תיירותית והפכה לכלום. חרדית, שחורה, עלובה, ענייה. ובא רון קובי ואמר – העיר הזאת תחזור להיות מה שהיא היתה".

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. שייקה לוי = פח של זבל

    ה"ערב רב" רק יודעים לעשות פילוג ולהסית!!!

    משה |
    הגב
  2. חרדים עשר

    חבל שאתה לא יודע כמה אני בתור חרדי משלם מס אני מוכן להביא אותך , לכמה חרדים שמפרנסים המון משפחות, למה לעשות הכללה, תביא את המס שאתה משלם בשנה , ואני יראה לך את המס שאני משלם בתור חרדי עם 6 ילדים, זה אפילו לא מעשירית שאתה משלם, למה השנאה הזו?

    אבי |
    הגב