"הג׳וב היחיד שליברמן יציע לפטפטן מטבריה הוא ניקוי הרצפה"

הבוקר שיתף ראש העיר המודח רון קובי בדף הפרטי שלו בפייסבוק פוסט שעלה בדף אנטי חרדי בפייסבוק לפיו אביגדור ליברמן ימנה את קובי לתפקיד בכיר במשרד הפנים, העיתונאי החרדי לעג לקובי

הבוקר שיתף ראש העיר המודח רון קובי בדף הפרטי שלו בפייסבוק פוסט שעלה בדף אנטי חרדי בפייסבוק לפיו אביגדור ליברמן ימנה אותו לשר הפנים הבא של מדינת ישראל או לכל הפחות למנכ"ל המשרד במקומו של מרדכי כהן.

כשנשאל קובי לאמיתות הדברים הוא צוטט: "אין תגובה"! והוסיף כי:"דבר אחד אני יודע. האסיר המשוחרר אריה דרעי מסובך חזק מאוד ואני רק מתחיל את הקריירה- אל תירא מכלוף החובבן, כי גור חתולים אתה,מיאאוו", כך צוטט קובי בפוסט.

עצם שיתופו של קובי את הפוסט בדף הפייסבוק שלו מצביע כי לפחות על פי רון קובי הדברים אכן נכונים.

העיתונאי יעקב ריבלין פקפק באופציה שליברמן אכן ימנה את קובי לתפקיד כלשהו,  "מי שמכיר את החשאיות והדיסקרטיות שליברמן דורש מאנשיו יודע שהג׳וב היחיד שהוא יציע לפטפטן חסר המודעות מטבריה הוא ניקוי הרצפה במשרדי התנועה. וגם זה רק כשכולם הלכו הביתה וכל הארונות נעולים".
יצויין כי דף הפייסבוק האנטי-חרדי המובהק והצועק בשינאתו לציבור החרדי בישראל – מהלל ומשבח ומפאר ומקלס ומעצים את רון קובי כדבר שבשיגרה.

אמש הגיע ליברמן לטבריה,בפאב "הביג בן" הוא נפגש עם עשרות פעילים וחברים שהגיעו למקום. מאוחר יותר הגיע כאמור ליברמן לביתו של קובי שם נכחו קצת פחות מ-30 איש.

בטבריה מצפים בדריכות שיא להחלטת בג"צ בעניין עתירתו של קובי שנידונה ביום שני בבית המשפט העליון בירושלים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *