הנגיף חוזר לתל אביב: רב חרדי ובני משפחתו נדבקו בנגיף

הקורונה לא עוזבת את ישראל: אב חרדי, רב, אם ושלושה מתוך ששת ילדיהם אובחנו חיוביים לקורונה

0 חולים? כעת מתברר כי ישנו חשד לאירוע הדבקה מתגלגל בשכונת נווה עופר בת"א. על פי משרד הבריאות  ארבעה חולי קורונה אובחנו מאז אמש – יותר מ-13 אלף החלימו עד כה.

הכתב איתי שייקמן המסקר את מחוז תל אביב  כאן חדשות צייץ בטוויטר כי בשעות הלילה נשלחה הודעה לתושבים ובה הנחייה שלא לצאת מהבתים שלא לצורך. זאת בעקבות מספר מקרי הדבקה. משפחה בשכונה, אב חרדי, רב, אם ושלושה מתוך ששת ילדיהם אובחנו חיוביים לקורונה.

אב המשפחה לקח אחריות והודיע לכל בני המשפחה והסביבה כי נדבק בנגיף, לאחר בדיקה התגלה כי גם בני המשפחה נדבקו.

מעיריית תל אביב-יפו נמסר: "בשכונת נווה עופר התגלו מספר מקרים של חולי קורונה מאומתים בני משפחה אחת. משרד הבריאות ערך חקירה אפידמיולוגית והעביר את ההנחיות הנדרשות לנוגעים בדבר. העירייה הקימה צוות המתכלל את האירוע בהיבטי הבריאות, החינוך, הקהילה והרווחה וכן פנתה למשרד הבריאות בבקשה לתגבר את היקף הבדיקות בשכונה".

"בנוסף, לבקשת התושבים, העירייה ביצעה הבוקר חיטוי בכמה מוקדים בשכונה, ביניהם גם המרכז המסחרי וגינות ציבוריות. העירייה נמצאת בקשר עם נציג משרד הבריאות, ותושבי השכונה מתבקשים לפעול על פי הנחיות משרד הבריאות: לעטות מסכות, להימנע מצפיפות ומהתקהלות ולהקפיד על כללי ההיגיינה".

עוד נמסר: "תושבים שנחשפו לחולה מאומת ואשר הונחו להיכנס לבידוד, צריכים לדווח על כך באתר משרד הבריאות www.health.gov.il או טלפונית למס' 5400*. בכל מקרה של בעיה רפואית יש ליצור קשר עם הרופא המטפל בקופת חולים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *