הדליקות בעוטף ממשיכות

העובדי ויערני קק״ל נגב מערבי דיווחו לפני זמן קצר על אירוע שריפה ביער כיסופים שבמועצה האזורית אשכול. העובדים, בסיוע לוחמי אש, חיילים ואנשי רשות הטבע והגנים הצליחו להשתלט הלהבות שכילו כמה עשרות דונמים של חורש טבעי

דליקה ראשונה להיום בעוטף עזה בגלל בלון תבערה שנשלח מהרצועה: עובדי ויערני קק״ל נגב מערבי דיווחו לפני זמן קצר על אירוע שריפה ביער כיסופים שבמועצה האזורית אשכול. העובדים, בסיוע לוחמי אש, חיילים ואנשי רשות הטבע והגנים הצליחו להשתלט הלהבות שכילו כמה עשרות דונמים של חורש טבעי.

הבוקר הודיע מתאם פעולות הממשלה בשטחים על סגירת מעבר כרם שלום למעבר גז, בתגובה ל-14 הדליקות אתמול בעוטף עזה, בעקבות טרור הבלונים. עם זאת, תושבים בעוטף עזה הטילו ספק באפקטיביות של המהלך, משום שהוא פוגע בעיקר באוכלוסיה בעזה בעוד שמנהיגי חמאס ומשגרי הבלונים אינם ניזוקים.

ולפני הצהריים, יושב ראש ועדת החוץ והביטחון של הכנסת חבר הכנסת אבי דיכטר אומר כי הגיע הזמן למבצע חומת מגן בעזה. בכנס דיני המלחמה של ארגון 'שורת הדין' התייחס דיכטר לטרור הבלונים ואמר: "אני מקווה שממשלת ישראל תהיה חכמה מספיק, יצירתית מספיק ומפוכחת מספיק כדי להבין שאי אפשר להמשיך ככה מול החמאס בעזה שמנסה ללחוץ עלינו. זה לא ייגמר בשיחות או בעצירת חשמל או דלק. הדרך היחידה היא לצאת למבצע חומת מגן בעזה".
דיכטר הוסיף: "רצועת עזה היא אזור טרור עם 40 אלף מחבלים. אם רוצים להסתכל מה אנחנו עלולים לראות בעזה בעוד עשר שנים, אפשר להסתכל על דרום לבנון וחיזבאללה. מול החמאס בעזה זה לא ייגמר בדיבורים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *