הדרמה בכנסת נמשכת: ועדת הקורונה שוב ביטלה את החלטות הממשלה

ועדת הקורונה החליטה חדרי הכושר ייפתחו ביום ראשון בשעה 06:00 בבוקר, כדי לתת לממשלה זמן לקבוע מתווה להפעלתם. יו"ר הוועדה, יפעת שאשא-ביטון לציבור: תשמרו על ההנחיות, תעטו מסיכות ושאו באחריות-אישית. אתם המפתח להצלחה שלנו בהתמודדות עם הנגיף ורק אתכם ננצח אותו

ועדת הקורונה בכנסת אישרה היום בצהריים (חמישי) את פתיחתם בימי שישי ושבת הקרובים של המוזיאונים, כמובן לפי התו הסגול, הגדיבות (=אטרקציות) התיירותיות וגני החיות. חדרי הכושר, ייפתחו ביום ראשון בשעה 06:00 בבוקר, כדי לתת לממשלה זמן לקבוע מתווה להפעלתם.

יו"ר הוועדה פנתה לממשלה, להחריג את מרכזי הקניות ולקיים אבחנה בין מרכזים פתוחים לחללים סגורים, תוך התייחסות גם בחברה הערבית, בימי שישי ושבת הקרובים, לאור חג הקורבן בשבוע הבא.

בפתח הדיון אמרה יו"ר הוועדה, יפעת שאשא-ביטון (כולנו בליכוד) בגילוי-לב: "אינני יודעת מה תהיה ההחלטה אך חשוב שהדברים ייאמרו: אני לא מוכנה לפתוח את ענף חדרי הכושר ושאחרי שעתיים יסגרו אותו בצו חדש. אנחנו צריכים להיות מאוד זהירים ולגלות אחריות גם כשלא-נוח. חשוב לי להשאיר פתח למתווה של הממשלה לפתיחת חדרי הכושר כך שיישארו פתוחים לאורך תקופה ולא ייפתחו וייסגרו. אני רוצה שכל החלטה של הוועדה תהיה באופן אמיתי ההחלטה הטובה ביותר, כי הענף חייב יציבות. חדרי הכושר לא יכולים להיפתח ולהיסגר".

בתום הדיון הדיון פנתה יפעת שאשא-ביטון לציבור: ״אנחנו במגיפה ומצב חירום. יש אחריות מאוד כבדה על הכתפיים של כולנו, ולכן אני פונה אליכם באמת מדם ליבי: תשמרו על ההנחיות, תעטו מסיכות ושאו באחריות-אישית. אתם המפתח להצלחה שלנו בהתמודדות עם הנגיף ורק אתכם ננצח אותו״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *