ההשתלחות נגד הרבי מצאנז. עסקנים בחסידות: "הדיווח בחדשות 13 שיקרי ומגמתי"

כתבת חדשות 13 יצאה בפרסום פוגע שקרי ומשפיל על כך שהאדמו"ר מצאנז קיבל שירות פרטי על חשבון חולים אחרים. מבית החולים לניאדו נמסר בתגובה: "הנהלת בית החולים מאפשרת למטופלים לקבל ציוד ומכשור רפואי עם שחרורם – כל עוד הדבר אינו פוגע בפעילות השוטפת של המחלקות".

ההסתה נגד החרדים עוברת כל גבול, כשלאחרונה היא עולה שלב ומגיעה נגד הרבנים והאדמורי"ם בחצרות שונות, ומשודרת בכלי התקשורת המרכזיים ללא שום בושה.

אתמול שידרה הכתבת החרדית של חדשות 13 אריאלה שטרנבך כי האדמו"ר מצאנז שמושבו בעיר נתניה, שנדבק בקורונה, קיבל רחמנא לצלן ציוד רפואי מבית החולים לניאדו שבעיר לטיפול ולאשפוז ביתי על חשבון חולים אחרים מסכנים.

"כנראה שבמהלך הסליחות או בזמן הזה הוא נדבק", סיפר אחד החסידים מצאנז העסקן משה זלמנוביץ לכתבת. "לא יודעים ממי, ולקראת ראש השנה המצב הלך והחמיר עד שהוא היה זקוק לחמצן. הוא היה בביתו וקיבל את הטיפול התרופתי והרפואי. לאט לאט הוא הולך ומחלים".

משה זלמנוביץ מעסקני החסידות בצאנז אמר בתגובה לחדשות הסקופים כי: האדמו"ר מצאנז השיג בשנים האחרונות מאה מליון שקל! לבית החולים. הדיווח בערוץ 13 שיקרי אין שום מחסור בציוד רפואי להיפך ביה"ח משאיל לאנשים שזקוקים לכך. לא יודע אם אכן לקחו בלון חמצן לאדמו"ר או לא אבל גם אם כן מותר לאדם שמקריב את כל חייו לבית החולים להיעזר בו.

מוקדם יותר גם עיתון הארץ פרסם כתבה שקרית נגד האדמו"ר מבעלזא שבית החולים הדסה טיפלו בו בהחבא באופן פרטי על חשבון אחרים, ועל כך הגיבו בהדסה עין כרם: המרכז הרפואי הדסה דוחה את הפרסום בהארץ על כך שהאדמו"ר מבעלזא שהיה במצב קשה בגלל שנדבק בנגיף – טופל על ידי צוות בית החולים בביתו.

וכך מסרו בהדסה אחרי שפורסם כי הדסה טיפלו ברבה. "בעקבות פרסומים שהינם פייק ניוז, כאילו הדסה הקימה יחידה לטיפול נמרץ בביתו של אדמו״ר מן המפורסמים בישראל, וכי טופל על ידי רופא צמוד ביחידת טיפול נמרץ שהוקמה בביתו, הדסה מבקשת להבהיר כי מדובר בפרסום שקרי מהתחלה ועד הסוף.

בהדסה הודו כי הרבי מבעלזא אכן טופל בביתו."האדמו״ר המדובר, על פי הפרסומים, אכן טופל בביתו והחלים כאשר הדסה לא העבירה שום ציוד רפואי ולא בנתה בביתו יחידת טיפול נמרץ.

הכתבת שטרנבך מדגישה לסיום כי "נראה שלא מעט מרבני הציבור החרדי, שכמה מהם הפרו את ההגבלות ואף חלו בשל כך, וגם עודדו את אנשי הקהילות שלהם שלא לציית להנחיות – זוכים לטיפול VIP בבתי החולים כאשר הם עצמם נדבקים בקורונה".

מבית החולים לניאדו נמסר בתגובה: "הנהלת בית החולים מאפשרת למטופלים לקבל ציוד ומכשור רפואי עם שחרורם – כל עוד הדבר אינו פוגע בפעילות השוטפת של המחלקות".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *