ההתבטאות הדרמטית של הגר"ד לנדאו

ראש ישיבת סלבודקא הגאון רבי דב לנדו יצא היום (רביעי) במתקפה חסרת תקדים נגד עסקנים שפועלים לפתוח את זמן קיץ בישיבות למרות הנחיות משרד הבריאות.

ראש ישיבת סלבודקא הגאון רבי דב לנדו יצא היום (רביעי) במתקפה חסרת תקדים נגד עסקנים שפועלים לפתוח את זמן קיץ בישיבות למרות הנחיות משרד הבריאות.

הרב אמר לבני ביתו: שמעתי שישנם עסקנים ריקים ופוחזים שבגלל כבוד שליטה וממון מכונים לסכן את כל הציבור החרדי בפתיחת ישיבות ת"ת וכוללים

הרב הוסיף והזכיר: "וכבר ראינו לפני פסח שאי אפשר לסמוך על הנס ונפטרו ל"ע כמה מבני הציבור החרדי (צעירים ללא מחלות רקע ג"כ) וישנם חלק במצב קשה וחלק גדול היה צריך לסבול סתם
לעת הזאת אסור בשום פנים ואופן לפתוח את הישיבות הקדשות והת"ת".

עוד אמר ראש הישיבה כי "בטוח אני שגם מרן רשכבה"ג רבינו החזו"א זי"ע היה אוסר לפתוח הישיבות הק' ות"ת ואני לא יפתח גם אם כולם יפתחו".

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. רעש מכלום

    ….דייי לדרמטיות.. רב דוב לנדו.כל השנים נגד הקיצוניות.והמלחמות של דגל בגדולי תורה.ומחלוקות.וחילול השם.ושאר מרעין בישין בציבור הליטאי..לא חשש לומר את דעתו..גם כאשר..יתד הלא נאמן זלזלו בו..אז איזו דרמה יש כאן..כשגדול בתורה..משמיע דעה נכונה..נגד מטורפים ברחוב רשב"ם שגורמים לחילול השם.וגם גרמו לכל התפשטות הנגיף בגלל…טירוץ הדעת שלהם…כסף.כבוד.פירסום.ושליטה על הציבור… תחת מסווה של..דעס" תיירה של הני תרי ביריוני.יענקי קנייבסקי.וצחק שאול אביו..הידועים באימה שמטילים על הציבור…יש כאן רק…דעת כסף וכבוד ותו לא מידי… יישר כוח לרב דוב שאינו חושש..מבעלי הזרוע והכסף..!!!!!!

    מוטקע בלוי |
    הגב
  2. למדנות

    …אויי וויי.. מחלוקת בין רב דוב לנדו..לבין ..שר התיירה והכסף יענקי קנייבסקי..והילכתא..

    חצקל |
    הגב