הזייה: הפרה את הבידוד בגלל יאיר לפיד

ורד סבן מחולון, ישראלית שהפרה את הבידוד קיבלה איכון מהשב"כ על הפרת הבידוד. בראיון לניב רסקין היא מסבירה למה היא הפרה את הבידוד

ורד סבן מחולון, ישראלית שהפרה את הבידוד קיבלה איכון מהשב"כ על הפרת הבידוד. ורד עבדה במשך כחודשיים במכירות בקניונים בארצות הברית וחזרה ארצה בעקבות התפשטות מגפת הקורונה. לאחר שנחתה בישראל נשלחה מיד לבידוד ביתי, אלא שכמה ימים לאחר מכן בחרה לצאת מהבית ולערוך קניות.

"לא ידעתי שההגבלות כל כך נוקשות", אמרה סבן בראיון ל"חדשות הבוקר" אצל ניב רסקין, "לא ידעתי שאסור בכלל לצאת מהבית. יצאתי לשעה לקנות כמה דברים חיוניים ואישיים, אני לא חושבת שזה כזה ביג דיל, לא חושבת שעשיתי משהו לא בסדר. קראתי קצת כתבות והתחברתי למה שפוליטיקאים אומרים.

היא האשימה את יאיר לפיד שזילזל בקורונה ואמר שנתניהו מבצע את הסגר בשביל לחמוק מהמשפט שלו. "היו פוליטיקאים שאמרו 'צאו מהבית', ראיתי שלפיד אמר משהו כזה. יש חילוקי דעות, אז מי אני, קטונתי". ליאיר לפיד הגיב על הטענה הזאת וכתב בטוויטר: "‏בעקבות גל הסתה שיקרי ומסוכן, הטוען שאמרתי לאנשים להפר את הנחיות משרד הבריאות (כולל סרטונים ערוכים ומסולפים), אני מבהיר פעם נוספת: השמעו להוראות משרד הבריאות, אל תצאו מהבית בוודאי אם אתם בבידוד. זו אחריות של כולנו."

"משרד הבריאות מודיע כי עקב תלונות חוזרות ואיכון טלפוני, נמצא כי בוצעה הפרת חוקי הבידוד", נכתב בהודעה ששלח השב"כ לסבן, "נציג משרד הבריאות ייצור עימך קשר בהקדם. כידוע, עבירת אי ציות לחוק הבידוד היא חמורה ביותר ועלולה לגרור קנס ואף ימי מעצר בפועל לך ולבני ביתך". גובה הקנס: כ-5000 שקלים.

סבן כועסת על השב"כ שעקב אחריה."ברור שאני כועסת, זאת חדירה לפרטיות. לקחת 5000 שקלים מבן אדם שהיה בחוץ לארץ, ניסה להצליח וקטעו לו את זה בגלל שיש קורונה, זה לא הגיוני. זה פוגע לי בכיס, וכשזה נכנס לכיס זה מעצבן. אני עובדת מאוד קשה בשביל הכסף שלי, לא סתם נסעתי לאמריקה וחזרתי בדיוק ברגעים שהצלחתי. אני מבינה שאני צריכה להיות בבידוד, הכל טוב ויפה, אבל אני הכי זהירה והיגיינית בעולם. הסתובבתי תמיד עם מסיכה. אני לא חושבת שעשיתי משהו חמור, וגם אם הוא חמור האשמה היא לא עליי. לא הסבירו לי כמו שצריך, ביום שישי בסך הכל נחתתי בארץ ולא ידעתי מה הולך. אני לא מעודכנת בחדשות".

לסיום היא מתחייבת שלא לצאת מהבית. "לא אצא יותר מהבית, רק כי אני מכבדת את מי שאני מתארחת אצלה. אם זה היה בבית שלי… למה לעשות מזה כזה בלגן ולשלוח הודעות אפילו למשפחה שלי? זה לא מתאים. לכי תסבירי להורים, שהם הורים חירשים, מה עשית ומה החומרה. זאת הגזמה".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לתבוע לפיד הארור ע.י עו.ד בכירים על הסתה ןמרד בציבור

    רביתי זוהי מלחמה לא לרחם על המן הדור

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב