החכי"ם החרדים על הפיגוע הרצחני: "ליבי ליבי על חלליהם"

הח"כים החרדים הביעו צער רב על הפיגוע הרצחני שבו נחטף ונרצח חייל צה"ל

הפוליטיקאים החרדים יצאו הבוקר בתגובות נוגות בעקבות רצח החייל דביר שורק ז"ל.

סגן יו"ר הכנסת ח"כ הרב ישראל אייכלר הגיב על רצח דביר יהודה שורק הי"ד: "ליבי ליבי על חלליהם" אין מילות נחמה על רציחת נער יהודי הי"ד. בשבוע שחל בו ט' באב, קול נהי נשמע בציון, כי דביר יהודה שורק הי"ד נפל שדוד בידי אויב. ארץ אל תכסי דמו, האויבים אינם מבחינים בין יהודי ליהודי. המה מעידים כי כולנו יהודים.

מיום חורבן בית המקדש, לא מצאנו מנוח. לב כל יהודי בוכה על דביר יהודה שורק הי"ד שהיה נער אציל לומד תורה ירא שמים, מבני ציון היקרים המסולאים בפז. למשפחת שורק האצילה רק המקום ינחם אתכם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים. מן השמים תנוחמו.

יו"ר תנועת שס השר אריה דרעי מסר בתגובה: ‏"כואב ומתאבל על רצח החייל ותלמיד הישיבה הלילה בגוש עציון. אני משוכנע כי כוחות הביטחון יעצרו את הרוצח. תנחומים מעומק הלב למשפחת החייל. יהי זכרו ברוך".

יו"ר סיעת ש"ס ח"כ יואב בן צור הגיב אף הוא לפיגוע הדקירה: "פיגוע הדקירה שפקד אותנו הוא ניסיון נוסף של האויב לפגוע בקשר העמוק של עם ישראל למפעל ההתיישבות אך זה המקום להזכיר כי ההתיישבות היא חלק ממדינת ישראל ומהמאמץ לשמור על ביטחונה וביטחון אזרחיה. מהמקום הכואב הזה אני שולח תנחומים למשפחתו של דביר יהודה שורק הי"ד אשר נרצח בדם קר ע"י המחבל בן העוולה".

חבר הכנסת ינון אזולאי השתתף אף הוא בצער הגדול: "קמנו לבוקר קשה. תנחומיי הרבים למשפחתו של החייל תלמיד הישיבה דביר שורק הי"ד. הנרצח בדם קר ע"י מחבלים נתעבים. הבוקר הזה כולנו משפחה אחת גדולה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *