הח"כים מגיבים לביטול המופע: "הצביעות זועקת לשמים"

תגובות סוערות במערכת הפוליטית בעקבות החלטת בית המשפט על ביטול האירוע בחיפה בו היו אמורים גדולי הזמר החסידי מרדכי בן דוד ומוטי שטיינמץ להופיע לגברים בלבד.

תגובות סוערות במערכת הפוליטית בעקבות החלטת בית המשפט על ביטול האירוע בחיפה בו היו אמורים גדולי הזמר החסידי מרדכי בן דוד ומוטי שטיינמץ להופיע לגברים בלבד.

סגן השר פרוש בתגובה להחלטת בית המשפט בחיפה:

"בית המשפט מאתגר את הציבור כדי שיתעשת ויביע נחרצות את עמדתו נגד כפיית עמדות השופטים על הציבור. על השופטים לדעת שכבני אדם הם מותחים את החבל עד הקצה והם ישאו בתוצאות של שינוי במעמדם".

יו"ר סיעת ש"ס בכנסת ח"כ הרב יואב בן צור בתגובה להחלטת בית המשפט לבטל מופע לגברים בלבד: "אני מצר על החלטת בית המשפט, קיימת מגמה של פגיעה בפלורליזם במרחב הציבורי ושל רדיפת הציבור החרדי, המסורתי והמאמין, לא נשתוק מול המגמה ונפעל בדרכים חוקיות רבות על מנת להשיב את הסדר והדמוקרטיה למדינת ישראל".

ח"כ אורי מקלב על החלטת בית המשפט על ביטול האירוע בחיפה:

הציבור החרדי נרדף על ידי מפלגות וארגונים שונים. בית המשפט היום נותן את הלגיטימציה לארגוני שנאה אלו, הצביעות זועקת לשמים כאשר אומרים חייה ותן לחיות אך בהתנשאות ורודנות מתערבים פעם אחר פעם בנעשה בציבור החרדי עד אשר לא מאפשרים לציבור החרדי לחיות באורח חייו ואמונתו. לקחת ציבור שלם להכפישו ולהכותו על ידי שלילת זכויות אלמנטריות ודחקים אותו לפינה תוך עללת עלילות שווא דבר זה לא יצליח, זהו חלק ממסע השמצות והכפשות כנגד הציבור החרדי. רוב רובו של הציבור בישראל מכיר את הציבור החרדי ואת ערכיו, חסדיו ועקרונותיו. ומוקיע החלטות מסוג זה. דברים אלו לא ישבור את רוחנו ולא ישנה את השקפתנו והליכותינו. אנחנו לא נשיר את השירים שלנו במחתרת. 

עוצמה יהודית: נדרוש לפטר את דינה זילבר

בתגובה לפסק הדין שלא לקיים את האירוע הנפרד של מרדכי בן דוד מחר בחיפה מוסר עו"ד איתמר בן גביר כי: "בכנסת הבאה נדרוש לפטר את דינה זילבר. עוצמה יהודית תעגן בחקיקה את זכותו של הציבור הדתי והחרדי לקיים אירועי תרבות בהפרדה, ותשים סוף לחגיגות ארגוני הנשים על חשבון הציבור החרדי".

ח״כ טסלר בתגובה להחלטת ביהמ״ש בחיפה:

"כשבית המשפט מתערב שוב ושוב ומבטל אירועים המתאימים לציבור החרדי ונותן גב לשדולת הנשים אשר חרטו על דגלם שנאת חרדים, אין ספק שהתשובה לכך חייבת להינתן בקלפי ב-יז' באלול, כדי שנוכל להמשיך להיאבק שהציבור החרדי יקבל את מה שמגיע לו ללא התערבות בוטה של בית המשפט באורח חייהם של מגזר שלם".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *