הח"כ מכחול לבן קומם את הליכודנקים: "הם שחורים אנחנו לבנים"

חבר הכנסת רם בן ברק (כחול-לבן), הוקלט בראיון בשבתרבות באומרו על בוחרי הליכוד כי "הם שחורים, אנחנו לבנים". בליכוד הגיבו בזעם ואמרו כי מדובר ב:עוד התבטאות אומללה של אנשי מפלגת לפיד-גנץ נגד מצביעי הליכוד, גם דרעי הגיב בזעם

חבר הכנסת רם בן ברק (כחול-לבן), הוקלט בראיון בשבתרבות באומרו על בוחרי הליכוד כי "הם שחורים, אנחנו לבנים". בליכוד הגיבו בזעם ואמרו כי מדובר ב:עוד התבטאות אומללה של אנשי מפלגת לפיד-גנץ נגד מצביעי הליכוד. אחרי שקראו לנו מנשקי קמעות ומזוזות, אחרי שקראו לנו בבונים, עכשיו ח״כ רם בן ברק מכנה את מצביעי הליכוד ״שחורים״. התשובה שלנו תגיע בקלפי – הליכוד חייב לנצח את ההתנשאות של השמאל".מ

בראיון עם העיתונאי צחי דבוש, אמר בן ברק: "אתה רוצה לקרוא לזה ימין ושמאל? תקרא לזה ימין ושמאל. אתה רוצה לקרוא לזה שחור ולבן? תקרא לזה שחור ולבן. הם שחורים, אנחנו לבנים. כוונתי היחידה ואחזור עליה שוב הייתה להבהיר לאן המדינה הולכת – אם נמשיך עם המשטר הקיים מדינת ישראל הולכת להיות מדינה חשוכה. אנחנו בכחול לבן מתחייבים ב-17.09 להקים מדינה דמוקרטית, נאורה, שיוויונית וליברלית".

שר התקשורת ח"כ דודי אמסלם (ליכוד) כתב בחשבון הטוויטר שלו כי "אני מניח שבקרוב יצאו 'הבהרות' ו'חידודים' באשר לדברים שאמר רם בן ברק, אבל כבר קראו לנו צ'חצ'חים, אספסוף, מנשקי קמעות ושאר פנינים – אז אני מבין שעכשיו פשוט החליטו שאנחנו 'השחורים'. לא יעזור לכם כלום! התמיכה בליכוד היא רבה ואותנטית, חוצה גבולות ומגזרים, ותביא לנו בעז"ה, שחור על גבי לבן, ניצחון גם בספטמבר".

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, אמר בתגובה לדברים: "הגזענות עדיין כאן, חיה ובועטת, לצערנו. ח"כ רם בן ברק תתבייש. לכנות אנשים שחורים, כי הם בוחרים להצביע למפלגה שאינה נראית לך? פעם בבונים, פעם מנשקי קמעות וכעת שחורים. ראשי כחול לבן, תתנערו מהאמירה הגזענית והחמורה של חבר רשימתכם".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *