החל משבוע הבא- התחבורה הציבורית חוזרת

מספר הנוסעים באוטובוסים הוגבל ל-20

כחלק מהנחיות הממשלה המאפשרות הגדלת מספר האנשים המורשים לצאת מהבית לעבודה. אישר שר התחבורה, חה"כ בצלאל סמוטריץ את המלצת הרשות הארצית לתחבורה ציבורית להחזיר לפעילות את התחבורה הציבורית אחרי השעה 20:00 בערב.

החל מיום שלישי ה-5 במאי, תימשך פעילות התחבורה הציבורית לאחר השעה 20:00 בערב ובאופן רציף בכל ימות אמצע השבוע. מידי יום חמישי בשעות הלילה התחבורה הציבורית תפסיק את פעילותה. והיא תחודש בימי ראשון בשעה 5:00 בבוקר.

בימים האחרונים תגברו הנסיעות ברחבי הארץ, כך שהקווים שהיו פעילים בשבועות האחרונים שבו לפעילות מלאה. חלק מהקווים הבינעירוניים חידשו את פעילותם. והפעילות העירונית חזרה לפעול באופן כמעט מלא, מלבד קווים מובהקים לבתי הספר, האוניברסיטאות ומקומות הבילוי.

לאחר תגבור התחבורה הציבורית עלה מספר המשתמשים בתחבורה הציבורית בכ-20 אחוזים. אך הציבור עדיין מדיר רגליו מהתחבורה הציבורית ובימים אלו נספרו רק כ-12 אחוזים מנוסעי התחבורה הציבורית בהשוואה לימים שטרום משבר נגיף הקורונה.

הנוסעים נדרשים לעטות מסיכות במהלך הנסיעה. נוסע ללא מסיכה לא מורשה לעלות לאוטובוס.

מספר הנוסעים באוטובוסים הוגבל ל-20 נוסעים והנוסעים נדרשים לשמור על מרחק בין הנוסעים. השורה הראשונה מהנהג אסורה לישיבה.

בכדי להפחית את המגע עם הנהגים. הנוסעים נדרשים להטעין את כרטיס הרב-קו לפני הנסיעה. באוטובוס לא מתאפשרת הטענה של כרטיס הרב-קו או תשלום במזומן.
על פעילות קווי התחבורה ניתן להתעדכן באפליקציות. אתרי האינטרנט ובמוקד הטלפוני *8787

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *