החרדים בטבריה קוראים לבני הישיבות: "אל תבואו ביום השואה"

פרסום ראשון – יוזמה בטבריה: קריאה לבני הישיבות לא לבקר בטבריה בימי השואה והזיכרון, "כדי שלא יהיה לרון קובי מה לצלם"

יוזמה חדשה בטבריה – עליה אנו מדווחים כעת לראשונה – קוראת לציבור החרדי ולבני הישיבות לא לבוא לעיר ביום השואה שיחול ביום חמישי הקרוב.

הסיבה, לדברי היוזמים: "אנחנו חוששים שראש העיר האנטי חרדי רון קובי ינצל את זה שבחורי ישיבות מגיעים לעשות מנגלים או לחפוש בטיילת ביום השואה, ויעשה שידורי לייב בפייסבוק שיראו את הציבור החרדי כביכול חוגג בימי השואה והזיכרון".

כזכור, בשנה שעברה כפי שדיווחנו בהרחבה, ראש העיר רון קובי נסע לכל החופים בטבריה בימי השואה והזיכרון וצילם את בחורי הישיבות שעושים "על האש" וצעק לעברם, כשהכל מועבר בשידור חי.

אחר המארגנים אומר: "אני מבין את בחורי הישיבות, שזה השבוע של החופש שלהם להתאוורר, של סיום בין הזמנים, אבל מאוד חשוב שלא יעשו על האש או יתאספו ליד החופים, כי רון קובי ינצל את זה לרעה ויפיץ נגד הציבור החרדי. אני קורא לבני הישיבות: אל תבואו לכאן לעיר ביום השואה וביום הזיכרון".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. למה מתנערים הפלג הקיצוני: "ולא מפגינים נגד גיוס בנות"???????????... הם נמשלו לחזיר שפושט את טלפיו להראות כאילו כשר ותוכו מלא תוך ומרמה. וזה מורה על כל מי שאין תוכו כברו כמדת הצבועים בימינו, המראים את עצמם כשרים [מפגינים רק נגד גיוס בנים] והמה בלי ספק גרועים מן הרשע הגמור שתוכו וברו שוין לרעה, וע"כ הפרסת פרסה בחזיר ובפלג הוא סימן טומאה.

    ?

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב