החרדים ידביקו את ישראל? הטיילת בתל אביב מפוצצת בחילונים

לאחר שגורם במשרד הבריאות תקף את החרדים שבגלל ההתנהגות המפוקרת שלהם 'ישראל תהיה כמו איטליה', ישראלים רבים יצאו היום מבתיהם, בניגוד להנחיות: וטיילו בפארקים ובחופי הים.

לאחר שגורם במשרד הבריאות תקף את החרדים שבגלל ההתנהגות המפוקרת שלהם 'ישראל תהיה כמו איטליה', ישראלים רבים יצאו היום מבתיהם, בניגוד להנחיות: וטיילו בפארקים ובחופי הים. במשרד הבריאות שוקלים להדק את הסגר בעקבות התמונות החדשות מתל אביב.

איש הבידור נדב אבוקסיס צייץ בטוויטר: "לכל מי שחשב שהרחובות הריקים השבוע, זה כי ישראלים הבינו את גודל המצב וגודל האחריות, אז הגיעה קצת שמש ותל אביב מפוצצת באנשים. משפחות, ילדים, מטיילים כאילו כלום. ״לי זה לא יקרה״ וזה רק תל אביב, לא יודע לגבי השאר. כשיגיע הסגר ויהיה באמת מבאס, תבינו למה".


העיתונאי ישראל כהן צייץ בטוויטר: "הבושה הגדולה! במהלך השבת בתי הכנסת היו נעולים, כולם התפללו בבתים ביחידות. החרדים שמרו על הכללים ומה מתברר? שבאותו זמן החילונים יצאו לחגוג ולבלות בהמוניהם. איפה מערכת ההסתה המשומנת של דנה וייס? לאן נעלמה הבושה? מעניין מי מממן את ההסתה השקופה הזאת".

"למרות השמש הישארו בבית!", נאמר בהודעת משרד הבריאות שהנחה את הציבור להישאר בבית, "מזג האוויר היפה הוא לא סיבה לצאת החוצה". מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב אמר: "אל תצאו מהבית. הקפידו על ההנחיות של משרד הבריאות, אחרת נמצא את עצמנו בהתפרצות משמעותית. אני מבקש מהציבור להישאר בבית, מי שיצא – נא לחזור הביתה".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. צודק באמת סוף סוף מתגלה האמת

    החרדים אפילו אלו שנשארו ללמוד לפחות הם לא הלכו לבלות

    אברהם |
    הגב