החרדים "מחבקים" את ליברמן. גפני: "ליברמן חסיד של כמה אדמו"רים, הוא חבר שלנו"

גפני הבוקר בראיון לגל"צ: "ליברמן הוא חבר שלנו, מבקר קבוע של כמה אדמו"רים, גם אחרי הבחירות שלא יתפלאו אם יחזור להיות חבר שלנו"

הבוקר, בכמה ראיונות, "חיבקו" בכירי "דגל התורה" את אביגדור ליברמן יו"ר 'ישראל ביתנו', באסטרטגיה מתוכננת היטב.

בראיון לגל"צ אמר גפני: "הוא חבר שלנו, מבקר קבוע של כמה אדמו"רים, גם אחרי הבחירות שלא יתפלאו אם יחזור להיות חבר שלנו, אם אנחנו נרצה. כל מי שמצביע לו בגלל שהוא נגד החרדים, שידע שהוא כמעט חסיד של כמה אדמו"רים".

עוד אמר גפני: "לפי הסקר אתמול שוב אין הכרעה בגלל ליברמן שתופס צד, הוא גורם שנתניהו לא יהיה ראש ממשלה אלא השמאל, אם אלו תוצאות הבחירות זה רע מאוד. ללכת לבחירות פעם שלישית זה הכי רע שאפשר לחשוב".

גפני ציין כי " יברמן בירושלים נלחם איתנו שלא יהיה ראש עיר חילוני. הוא רוצה את הויכוח איתנו ולא יקבל. הוא חבר שלנו, דיבר אתי ועם דרעי וליצמן כל השנים בשיתו"פ מלא. הייתי אתו אצל הרב קניבסקי. הוא כמעט חסיד של כמה אדמו"רים".

גפני הבהיר בראיון: "נלך עם נתניהו, נקווה שהוא יזכה. אני נפגש עם כולם, גם עם יריבים קשים, כולל יאיר לפיד. אם תוצאות הבחירות לא יאפשרו תמיכה בנתניהו, נשקול דברים. לא נבהלים מלהיות באופוזיציה".

עוד אמר גפני: ‏"קואליציה שלפיד נמצא בה, לא נהיה בה. יש לנו כבוד עצמי, בגלל מה שהוא אומר על הציבור החרדי. רק אם גנץ יפרד ממנו, יהיה סיפור אחר".

על פרישת יחימוביץ מהפוליטיקה אמר גפני: "זה נזק לכנסת. השקפות העולם שלנו שונות, אבל תמיד היה בינינו שיתוף פעולה. יחימוביץ תרמה תרומה בלתי ניתנת לתיאור לחלשים, למרות שהשקפת העולם שלה לא חרדית, מעולם לא היה לי ולליצמן עימותים עמה, פרישתה היא נזק לכנסת. הלוואי והיא לא תפרוש.

בראיון אחר אמר הבוקר ח"כ יעקב אשר מ'דגל': "ליברמן עושה תרגיל הונאה פוליטי לציבור החילוני על גב החרדים כדי למנוע מנתניהו להקים ממשלה. במהלך המו"מ ח"כים מ'ישראל ביתנו' אמרו בשיחות סגורות "אין לנו בעיה מול החרדים, אנחנו רוצים ללמד את ביבי לקח על הזלזול בליברמן.

"כשאיווט היה צריך את החרדים הוא ידע איך להסתובב אצלנו כמו חבר, בירושלים הוא ביקש שנתמוך במועמד שהוא חבר שלו וזה התאים לנו כי הוא היה מועמד שלנו גם בבחירות הקודמות".

עוד סיפר אשר: "הפגישות עם 'כחול לבן' הם לצורכי עבודתנו הפוליטית והיכרותם עם המגזר החרדי וצרכיו, הם יודעים שאנחנו תמכנו ותומכים בנתניהו, זה חשוב להם וגם לנו להיות בשיח קרוב ושוטף עם המפלגות החרדיות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *