החרדים מתכוונים "לחבק" את ליברמן ולהביך אותו

תכנית אסטרטגית: במפלגות החרדיות החליטו במקום לתקוף את ליברמן, להביך אותו ולהודות לו על "שנים של שיתוף פעולה", תוך חשיפת המהלכים שעשה איתם ביחד

התגובה החרדית למהלכיו של ליברמן מגיעה, וצפויה להיות מתוחכמת במיוחד.

העיתונאי יהודה שלזינגר חשף הבוקר ב'ישראל היום' כי במפלגות החרדיות מתכננים לליברמן חיבוק דוב של ממש ו"להודות לו" על שנים של שיתוף פעולה. לפי הדיווח, החרדים מתכוונים לחשוף לפרטי פרטים את כל שיתופי הפעולה שלטענתם היו לו איתם לאורך השנים האחרונות, ובכך להוכיח עד כמה המתקפה של ליברמן נגד החרדים היא אך ורק ניסיון לגרוף מנדטים.

במפלגות החרדיות מתכוונים "לספר לציבור הישראלי על כל שיתופי הפעולה שלהם ביחד" ובכך להראות שליברמן, שמתפאר במתקפות על החרדים, עזר להם ותמך בהם לאורך שנים.

"ליברמן רוצה קטטה עם החרדים", אומר גורם במפלגות החרדיות ל"ישראל היום", "לא ניתן לו את זה. הוא רוצה שנתקוף אותו, שהשיח ייגרר למרכולים, שבת וכל הוויכוחים האלה. הוא רוצה להפוך להיות כאילו מגן החילונים נגד החרדים, אבל ליברמן שקרן. כל השנים האחרונות הוא שיתף פעולה עם החרדים בכל כך הרבה נושאים. הוא משקר לציבור שלו ואנחנו נחשוף את זה".

לפיכך, במפלגות החרדיות החליטו לאסוף חומרים והוכחות לכאורה לשיתופי הפעולה עם ליברמן מהשנים האחרונות, בין השאר על החלטות ממשלה שהעבירו יחד, מהלכים פוליטיים שונים, תמיכה במועמדים לראשי ערים יחד כמו משה ליאון בירושלים עד כדי הקמת מטות משותפים לאנשי ישראל ביתנו והחרדים, וגם הביקורים של ליברמן בבתי הרבנים גם מהשנה החולפת.

אביגדור ליברמן, כך טוענים בצד החרדי, שיתף פעולה עם החרדים בחוק הביומטרי, בחוק הגנת הפרטיות, בחוק הנורבגי ועוד. גורם במפלגות החרדיות אף תיאר את  ליברמן במילים הבאות: "לא היה בשנים האחרונות חבר כל כך טוב כמו ליברמן". לדבריו, "הוא עבד נגד ברקוביץ' בירושלים, עבד איתנו על הרבה פרויקטים אחרים. כשהיה צריך, הוא ידע גם להיכנס לממשלה שאמרה שלא תקדם את ברית הזוגיות. הכל קשקוש אצלו".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *