הטרור היהודי: הוארך מעצר אחד החשודים

בימ"ש השלום בראשל"צ האריך לפני שעה קלה בהסכמה את מעצרו של הקטין האחרון אשר עצור בשב"כ בחשד למעורבות בארוע השלכת האבן סמוך לרחלים.

מעצר הקטין בשב"כ: בימ"ש השלום בראשל"צ האריך לפני שעה קלה בהסכמה את מעצרו של הקטין האחרון אשר עצור בשב"כ בחשד למעורבות בארוע השלכת האבן סמוך לרחלים.

בעקבות התפתחות דרמטית בפרשייה בניגוד לציפיות לא הוגש היום כתב אישום כנגד הקטין, ובאופן חריג חזר התיק לדיון בבימ"ש השלום בראשל"צ.

מדובר בצעד חריג ביותר, וזאת לאחר שהפרקליטות הצהירה בדיון האחרון כי היום יוגש כתב אישום כנגד הקטין. ההתפתחות מגיעה בעקבות טענות חדשות מצד עורכי דינו של הקטין עו"ד עדי קידר ועו"ד אמיר ברכה אשר מייצגים בתיק מטעם ארגון חוננו.

מעצרו של הקטין הוארך כאמור עד יום רביעי, ובימים הקרובים צפוייה הפרקליטות לבחון את טענות ההגנה ולהכריע האם הקטין ישוחרר בהמשך השבוע.

עו"ד עדי קידר מארגון חוננו שמייצג את הקטין מסר בסיום הדיון "היום הוארך המעצר של הקטין בארבעה ימים נוספים. אנחנו הסכמנו להארכת המעצר מהטעם שבעצם היוזמה של ההתפתחות החקירתית היא אפשר לומר שלנו. אנחנו העלנו בפני הפרקליטות והמשטרה טענות מסוימות, שבשלב זה הפרקליטות והמשטרה הסכימו ובצדק לבדוק את הדברים.

הצפייה שלנו מאחר שהדברים יתבהרו, ותהיה תוצאה מענינת שלטעמי אולי תביא לדרמה מאד מענינת בתיק. ברמה המשפטית אנו רוצים לראות איך מתיחסים לטענות שלנו ואני חושב שאם אכן הטענות שלנו יתבהרו כטענות צודקות מצב התיק ישתנה לחלוטין זה סוג של שובר שויון, שיכול להיות שיסתיים בשחרור הקטין, זה לא דבר שמה בכך."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *