היום: פרקליטי נתניהו ייפגשו עם מנדלבליט

פרקליטיו של רה"מ נתניהו  עו"ד נבות תל צור, עמית חדד, טל שפירא והשופט בדימוס עודד מודריק – ייפגשו היום עם מנדלבליט, בניסיון להניאו מפרסום החלטתו להעמיד את ראש הממשלה לדין בתיק 4000

בצל המתיחות הגדולה מול היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, חברי צוות ההגנה של ראש הממשלה, פרקליטיו של רה"מ נתניהו  עו"ד נבות תל צור, עמית חדד, טל שפירא והשופט בדימוס עודד מודריק – ייפגשו היום עם מנדלבליט, בניסיון להניאו מפרסום החלטתו להעמיד את ראש הממשלה לדין בתיק 4000.

הפרקליטים צפויים ולטעון כי לפרסום של ההחלטה לפני הבחירות תהיה השפעה לא הוגנת על תוצאותיהן. למרות זאת, פרשנים העריכו כי סיכוי נמוך שמנדלבליט ישנה את עמדתו בנושא.

סניגוריו של נתניהו צפויים להעלות בפגישה טיעונים לא פשוטים מצדו, בין השאר על כך שפרסום החלטה לערוך לו שימוע טרם הגשת אישום לפני הבחירות היא בגדר הטעייה של הציבור – ואף עלולה להשפיע על תוצאותיהן.

צוותו של נתניהו יטען עוד, כנראה, כי מכיוון שקבלת החלטה להגיש כתב אישום בכפוף לשימוע אינה סופית, שכן השימוע עצמו עשוי לשנותה – אין זה הוגן לפרסם אותה לפני הבחירות.

כך גם יעלו גם טענה פרוצדרולית שלפיה החוק והנחיות משרד המשפטים בעצמו מחייבים ליידע על המלצת המשטרה, מה שלא נעשה במקרה זה. גם דברי הביקורת שלנתניהו על היועץ והריאיון שהעניק לחדשות 12 צפויים לעלות בפגישה.

למרות זאת, כאמור, ההערכות הן כי יש סיכוי נמוך מאוד שמנדלבליט ישנה את קביעתו, ולפיה ניתן לפרסם הודעה על אישום בכפוף שימוע כל עוד הדבר קורה בטווח זמן סביר לפני הבחירות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *