היועמ"ש "מעלים טענות כזב"

מנדלבליט בטקס חילופי השרים "גם שמנסים להסיט אותנו מדרכנו ומעלים טענות כזב אנו נמשיך לצעוד"

 

במהלך טקס חילופי השרים במשרד המשפטים, נשא היועמ"ש מנדלבליט דברים ואמר "אני מבקש להודות לשר המשפטים היוצא, חבר הכנסת אמיר אוחנה. אין זה סוד כי היו מחלוקות בינינו, אך לצד המחלוקות הייתה גם עשייה משותפת חשובה וטובה, ואציין באופן מיוחד את העבודה המשותפת בתקופת ההתמודדות עם נגיף הקורונה".

היועמ"ש הוסיף "במהלך תקופה מאתגרת ואינטנסיבית זאת פעלנו בשיח מתמיד, בין היתר לקידום תקנות שעת החירום הנדרשות על מנת לאפשר לממשלה להתמודד עם האיום הבריאותי החמור שנשקף לאזרחי המדינה. אני מאחל לך הצלחה בתפקידך החשוב כשר לביטחון פנים ומשוכנע שעוד נזכה לעבוד ביחד בנושאים מרכזיים וחיוניים".

מנדלביט עבר לשר החדש ואמר "זוהי כמובן גם הזדמנות לברך את השר הנכנס, חבר הכנסת אבי ניסנקורן, לרגל כניסתך לתפקיד. אתה תגלה במהרה שמשרד המשפטים מורכב מעובדי מדינה מצוינים, מסורים, אחראים, ששמים לנגד עיניהם מעל לכל את טובת המדינה ואת האינטרס הציבורי".

מנדלביט התייחס לאירועים האחרונים ואמר "גם כשהרוחות סוערות בחוץ, גם כאשר מנסים להסיט אותנו מדרכנו באמצעים כאלה ואחרים, גם כאשר מעלים טענות כזב ומנסים לפגוע בעבודתנו, אנו ממשיכים ונמשיך לצעוד בדרך הזו ללא כחל ושרק".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *