היועץ החרדי של ליברמן האשים את הרבי מגור – והתנצל

אדרעי האשים בראיון לגלי צה"ל את הרבי מגור שמטרפד את הפשרה בחוק הגיוס לאחר שהחרדים כבר הסכימו על הפשרה וחטף מקלחת צוננת מהעיתונאים החרדים

מקרובו של ליברמן דוחה את הביקורת על כך שהוא משרת את ליברמן במלחמתו כנגד הציבור החרדי, לוי אדרעי, מקורבו ויועצו החרדי של ליברמן  לוי אדרעי, אמר כי "הטענות על כך שליברמן שונא חרדים שגויות. הוא מכבד מאוד את המסורת, אבל דבק ב'חיה ותן לחיות'". אדרעי אף האשים את הרבי מגור שמטרפד את הפשרה בחוק הגיוס לאחר שהחרדים כבר הסכימו על הפשרה.

‏מקורבו של ליברמן, לוי אדרעי, המכונה 'הרב של ישראל ביתנו' אמר בראיון לגלי צה"ל כי: "החרדים מבינים שהנוסח הנוכחי של חוק הגיוס הוא הטוב ביותר עבורם, אבל יש בעיה עם הרבי מגור".

בעקבות כך תוקפים אנשי התקשורת החרדים את אדרעי שמסייע לליברמן, העיתונאי אריה ארליך צייץ בטוויטר,"בימים האחרונים מסתובב יהודי חביב בחזות של "איש חב"ד", "החרדי של ליברמן", ו"הרב של של ישראל ביתנו". הוא רץ מאולפן לאולפן כדי להצדיק את ההסתה של הבוס ומטיח דברי בלע במנהיגים רוחניים. יהודונים שרקדו לפני הפריץ זה לא חדש, זכותו. רק שיהיה ברור: הוא לא מייצג איש מלבד את פרנסתו הפרטית".

אדרעי , שהיה נתון לביקורת מצד התקשורת החרדית התנצל על הדברים: "חשוב לי להבהיר: אין בכוונתי להביע שום דיעה על עמדתם של גדולי ישראל והאדמו״רים שליט״א. אין זה מנהגי והנני מביע התנצלות על דברים שנאמרו בלהט השיח", כתב בדף הטוויטר.

לדבריו, "הדיון על חוק הגיוס הוא במהותו דיון פולטי וחייב להישמר בתוך הגבולות הללו. כולי תקווה שבשעות הקרובות ימצא הסדר מקובל והאמת והשלום אהבו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *