היועצת החרדית והקורונה: ראה"מ לא ייכנס לבידוד

שרים, חכי"ם ועובדי משכן הכנסת צפויים להיכנס היום לבידוד, בלשכת ראש הממשלה טוענים כי הוא לא שהה לצידה של רבקה פלאוך ולכן לא ייכנס לבידוד

הבשורה הקשה על כך שיועצת ראש הממשלה לענייני חרדים נדבקה בנגיף הקורונה, הכניסה רבים מבאי משכן הכנסת לחשש גדול שמא נדבקו בנגיף הקטלני.

ביום חמישי שעבר, בזמן שכונסה הכנסת באופן חריג על מנת לבצע הצבעה על תפקיד יו"ר הכנסת, הסתובבה הגברת פאלוך בת ה- 64 במשכן הכנסת ושוחחה עם בכירים רבים בלשכת ראש הממשלה, בליכוד, בגוש הימין ועם עובדי המשכן.

כעת הודיעו מלשכת ראש הממשלה כי נתניהו לא ייכנס לבידוד בגלל פאלוך כי לא פגש אותה בשבועיים האחרונים. כמו כן, הוא עובר בדיקות קורונה באופן שגרתי.

בהנהלת הכנסת הודיעו כי יסתייעו ברישות המצלמות שבכנסת, על מנת לבדוק עם מי דיברה היועצת פאלוך, בכדי להכניס לבידוד את כל מי שששהה בקרבתה בעיקר ביום חמישי, אז כבר היא גילתה סימנים שקשורים לנגיף הקורונה.

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה: "בשעות אלה מתבצעת על ידי גורמי המקצוע במשרד הבריאות חקירה אפידמיולוגית לעובד בסביבת ראש הממשלה ולאחר מכן יועברו הנחיות מסודרות.

ההערכה הראשונית היא כי אין צורך שרה"מ ישהה בבידוד כיוון שלא היה במגע קרוב עם החולה ולא קיים עמו פגישה. כמו כן, מבדיקה ראשונית השניים לא שהו יחד בחדר אחד בשבועיים האחרונים. החקירה האפידמיולוגית נמשכת.

נדגיש כי בשבועות האחרונים מקפידים רה"מ וסביבתו על הקפדה יתרה של הנחיות משרד הבריאות, בליווי רופאו האישי, ומקיים את רוב הדיונים בשיחות וידאו ממעונו.

ראש הממשלה וסביבתו יפעלו על פי הנחיות משרד הבריאות."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *