הימין החדש משיק קמפיין ממוקד למצביעי 'ישראל ביתנו וכחול לבן'

תחת הסיסמא, מתייחסים בקמפיין לכחול לבן וליברמן בעקיצה: "ימין בכאילו" ו"ימין לפעמים". הקמפיין יופנה בעיקר למגזר הרוסי ולערים בהן ריכוז גבוה של מצביעי כחול לבן, בדגש על תל אביב והשרון.

מפלגה ראשונה שמתחילה בקמפיין 2020 – מפלגת "הימין החדש" השיקה היום (ב׳) סיסמת קמפיין ראשונה: "יש ימין בכאילו, יש ימין לפעמים, הימין החדש – ימין בטוח".

תחת הסיסמא, מתייחסים בקמפיין לכחול לבן וליברמן בעקיצה: "ימין בכאילו" ו"ימין לפעמים". הקמפיין יופנה בעיקר למגזר הרוסי ולערים בהן ריכוז גבוה של מצביעי כחול לבן, בדגש על תל אביב והשרון.

כפי שהכריז יו"ר "הימין החדש", שר הביטחון נפתלי בנט, מפלגתו תרוץ בבחירות באופן עצמאי. בנט מגבש בימים אלה את הרשימה לכנסת, את צוות הקמפיין ואת המסרים המרכזיים. בימים הקרובים יוקמו מטות הפעילים של המפלגה וייקבעו כנסים ראשונים.

מהימין החדש נמסר: "אין שלטון ימין בלי ימין חדש גדול, שיפסיק את ההתחזות של מפלגות אחרות. ימין זה לא רק במישור המדיני. אנחנו ימין כלכלי, ימין של חרות הפרט, ימין שלא מחויב לוועדים. הימין החדש הוא ימין בטוח, לא כאילו ולא לפעמים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *