הישג גדול לגפני: המענקים יחולקו גם למשפחות ברוכות ילדים

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר ישראל כץ, קיבלו את דרישתו של יו"ר ועדת הכספים משה גפני להרחיב את המענק גם לילד הרביעי והלאה

לאחר לחץ שהפעיל חבר הכנסת משה גפני סוכם עם ראש הממשלה על הגדלת המענקים גם למשפחות ברוכות ילדים.  על פי ההצעה החדשה, כל ילד במשפחה יזכה במענק ולא רק שלושת הראשונים. על הילד הרביעי יקבלו 500, על הילד החמישי והשישי 250, על השביעי והלאה 166 ש"ח.

אמש עבר חוק המענקים בקריאה ראשונה בכנסת, היום עד הערב הוא צפוי לעבור בקריאה שניה ושלישית כדי שעד סוף השבוע הכסף יכנס לחשבונות של התושבים הרשומים בביטוח לאומי.

ח"כ גפני אמר: "זה חוק עובר דרכו בועדת הכספים דורש שחוק המענקים יחול גם על כל ילד מעבר לילד שלישי. הבקשה של גפני היא שעל הרביעי יקבלו 500 ש"ח, על החמישי והשישי 250, על השביעי והלאה 166, כרגע הצדדים במו"מ.

יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יצחק פינדרוס הודיע הבוקר "היום נתייצב לימינו של יו"ר וועדת הכספים ח"כ הרב משה גפני, במאבקו למען המשפחות ברוכות הילדים".

פינדרוס הוסיף: "הדאגה עבור פת לחם לילד הרביעי והחמישי והשישי בזמן שאזרחי ישראל רבים נמצאים במשבר כלכלי עמוק – היא בראש ובראשונה חובתנו הדתית, המוסרית והחברתית. חברה שאינה דואגת לחלשים – אין לה זכות קיום, בוודאי ובוודאי חברה יהודית שסימן ההיכר שלה הוא רחמנים, ביישנים וגומלי חסדים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *