הישג ל- ג' בחב"ד: הכפילה ושילשה את כוחה בריכוזים החב"דיים

בתום ספירת הקולות בריכוזי חב"ד עולה כי 'יהדות התורה' רשמה הישג חשוב בהצבעה בשיעורים ניכרים מאוד וגידול ניכר בתמיכה בחב"ד כשלראשונה משנת תשמ"ט קיבלה את הבכורה בריכוזי חב"ד רבים ובראשם בכפר חב"ד

בתום ספירת הקולות בריכוזי חסידי חב"ד ברחבי הארץ, התברר כי נרשם הישג חשוב ל'יהדות התורה' שבא לידי ביטוי בהצבעה בשיעורים ניכרים מאוד וגידול ניכר בתמיכה החב"דית ברשימת 'יהדות התורה' לעומת הבחירות הקודמות. מדובר בהישג חשוב של יהדות התורה בחב"ד כאשר משנת תשמ"ט – יהדות התורה חזרה וקיבלה את הבכורה בריכוזי חב"ד רבים ובראשם בכפר חב"ד!

התוצאה הושגה הודות לתמיכת רבני ומשפיעי חב"ד שנענו לקריאת סגן השר הרב מאיר פרוש וקראו לחסידי חב"ד לציית להוראת הרבי לטובת "הרשימה חרדית ביותר", וההערכה היא שחב"ד תרמה ליהדות התורה בבחירות כעת כ-10,000 קולות!

כך בבחירות תשע"ה זכתה 'יהדות התורה' בכפר חב"ד ב-204 קולות, בבחירות 2019 מועד א' זכתה ב-533 קולות, ואילו בבחירות כעת זכתה ל-1,064 קולות. בקריית מלאכי זכתה 'יהדות התורה' במאות רבות של קולות בתשע"ט מועד א', בבחירות שקדמו לכך זכתה בעשרות בודדות, ואתמול זכתה ב-1,002 קולות.

כך גם בקהילת חב"ד בלוד נרשמה תמיכה של מאות קולות לעומת קולות בודדים בבחירות הקודמות. ובבחירות כעת זכתה ל-643 קולות. לצד אלו נוספו עוד ריכוזים של חסידי חב"ד בנקודות רבות ברחבי הארץ: תוספת של מאות קולות בחב"ד בכל יישוב ויישוב כדלהלן, רחובות, צפת, מגדל העמק, בראשון לציון, ירושלים ובערים רבות נוספות, שבהם היתה הפעם תמיכה גוברת וגורפת של חב"ד ב'יהדות התורה'.

בביתר עילית עלתה יהדות התורה במיספר ניכר ועלייה של 900 קולות כאשר חלק גדול מהם הגיע מקהילת חב"ד הגדולה בעיר.

במטה חב"ד של יהדות התורה מסכמים בסיפוק רב את הפעילות הרבה של המטה בתקופה האחרונה ומודים לכל המסייעים הרבים ומציינים את האחדות הגדולה של רבני ומשפיעי חב"ד שהתאחדו כולם להצלחת יהדות התורה.

סגן השר הרב מאיר פרוש: "בכל ריכוזי חב"ד ובכפר חב"ד עלינו בכמות משמעותית ממה שהיינו בבחירות הקודמות. תודה לרבני ומשפיעי חב"ד ולכל חסידי חב"ד שהתגייסו כציווי הרבי. אני מבטיח להמשיך לשרת אתכם נאמנה יום יום במהלך כל הקדנציה, הכרת הטוב זה מושג יסודי ובסיסי בהתנהלות של יהודי חרדי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *