'המודיע' החזיר את המתפללים לבתי הכנסת, כשחזרו הביתה הם גילו…

‏בעיתון 'המודיע' פרסמו הבוקר הודעה שגויה בה נמסר כי ניתן לחזור להתפלל במניין בתוך בית הכנסת תוך הקפדה על כל הכללים.

משרד הבריאות מבהיר כי בניגוד לפרסומים מתווה בתי הכנסת לא עבר בהחלטת ממשלה.

המתווה צפוי לעבור רק בכפוף לאישור הממשלה ולפי כללי התו סגול, הליך שיתקיים בימים הקרובים.

‏בעיתון 'המודיע' פרסמו הבוקר הודעה שגויה בה נמסר כי ניתן לחזור להתפלל במניין בתוך בית הכנסת תוך הקפדה על כל הכללים.
לאחר הודעת משרד הבריאות, בהמודיע שגרו הבוקר הודעה קולית למנויים בה נמסר כי הם מצטערים על הכתבה שפורסמה הבוקר כי משרד הבריאות מאפשר חזרה לבתי הכנסת וכי מדובר במתווה שמתגבש לאור המשך הירידה בתחלואה.

כבר אתמול החליט האדמו"ר בעלזא להחזיר את המניינים הרגילים בחסידות לשגרה שאפיינה את תקופת קדם הקורונה, האדמו"ר הגיע בעצמו למעריב בהיכל הגדול בקריית בעלזא בירושלים והתפלל עם מאות החסידים. בתיעוד מבעלזא נראים מאות חסידים, צעירים לצד מבוגרים דבוקים זה לזה – ולא מקפידים על שמירת מרחק 2 מטר. בבעלזא נרשמו עשרות מקרים בהם חלו החסידים בקורונה לאחר מספר טישים שהתקיימו בחג הפסח בחסידות.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מה הם רציניים??? בחופים מפוצץ, בקניון מפוצץ, בדואר מפוצץ, במרכזיות האוטובוסים מפוצץ, וזה מה שמפריע להם? אלפים בהפגנות, אלפים בחופי הים, מסעדות נפתחות, סופרים.... ורק בתי כנסת עדיין סגורים? די..... מספיק שמד מהציונים.

    מה הם רציניים??? בחופים מפוצץ, בקניון מפוצץ, בדואר מפוצץ, במרכזיות האוטובוסים מפוצץ, וזה מה שמפריע להם? אלפים בהפגנות, אלפים בחופי הים, מסעדות נפתחות, סופרים…. ורק בתי כנסת עדיין סגורים? די….. מספיק שמד מהציונים.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב