המועצה לצרכנות: רשתות הפארם מורידות מחירים, והפערים בין הרשתות מצטמצמים

שוק הפארם הישראלי השתנה משמעותית בשנה האחרונה והתחרות גוברת: שינויי בעלות של רשתות פארם קיימות, פיצול רשתות וכניסת שחקנים חדשים לשוק, מגדילה את התחרות והצרכנים מרוויחים.
משרד הכלכלה והתעשייה והמועצה לצרכנות ערכו בחינה של רמת המחירים בין שתי רשתות הפארם הגדולות- סופר-פארם וBe פארם החדשה, בחודשים האחרונים, על מנת לאתר את מחירי הסל בכל אחת מהרשתות, הפערים ביניהן והשינוי במחיר בין החודשים. מהנתונים עולה כי רשתות הפארם הגדולות הורידו את מחיריהן בעשרות אחוזים מתחיל השנה, וצמצמו את פער המחירים ביניהם ל- 1% בלבד.
המועצה לצרכנות בדקה באמצעות מאגר המחירים ואפליקציית פרייסז, בהתאם לנתונים שמעלות הרשתות עצמן למאגר, למעלה מ- 40 מוצרים. בין המוצרים שנבדקו: דאודורנטים, משחות שיניים, שמפו, מוצרי היגיינה נשית, ג'ל גילוח ועוד. מחירים של מוצרים אלו נבדקו במאות סניפים של סופר פארם ושל Be פארם, אשר מעבירות נתונים למאגר המחירים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *