המופת שמדהים את ויז'ניץ: צפו בתיעוד שמרגש את החסידות

ר' ישראל שטרן הבעלים של 'המסעדה היהודית' בישר למכריו בבני ברק כי נולדה לו בת לאחר 24 שנות נישואין שבו ציפה לפרי בטן. כעת מתפרסם תיעוד מטיש שערך הרבי בסלוניקי לתומכי המוסדות, שם בירך הרבי את שטרן כי יזכה לבת

בצהרים דיווחנו כי לאחר 24 שנות נישואים הבלתי ייאמן קרה. ר' ישראל שטרן הבעלים של 'המסעדה היהודית' בישר למכריו בבני ברק כי נולדה לו בת לאחר 24 שנות נישואין שבו ציפה לפרי בטן.

כעת מתפרסם תיעוד מטיש שערך לפני כמה שנים הרבי בסלוניקי לתומכי המוסדות, שם בירך העניק לו הרבי את עצם הצולנט' כסגולה לישועה, הרבי בירך את שטרן כי יזכה בקרוב לבת. הרבי סיפר לו סיפור ידוע מהבעלזא רב זי"ע שנתן ביין למישהו ואמר לו" ביין רמז לבן", בתגובה שאל שרוליק שטרן: "הרבי מבטיח לי בן?", אז הרבי אמר לו: א מיידל איז אויך גיט", (גם בת זה טוב).
צפו בתיעוד

היום, כאמור, הברכה התקיימה. חסידים רבים התקשרו לאחל לו מזל טוב, אחד העובדים של 'המסעדה היהודית' יצא מגדרו ופתח בקבוקי שמפניות לרגל המאורע.

ויהי לפלא.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. כנסו.......... הנה סיפור על חסידי ויזניץ

    לפעמים יותר טוב שהילדים לא הולכים לבית הספר; תראו מה שקרה… בשבוע האחרון הגיעה לביקור מיוחד בבית הספר לבנות 'ויז'ניץ' באשדוד הגברת היידי מוזס בתו המפורסמת של הח"כ לשעבר ר' מנחם אליעזר מוזס, וערכה במקום סיור עבודה בליווי גורמי מקצוע לצורך השגת תקציבים ואישורים הנדרשים להרחבת ביה"ס, וזה למרות שרעייתו של הח"כ הנוכחי יעקב טסלר מכהנת כסגנית מנהלת בביה"ס (איך לא) כנראה שקשריה וכישוריה של מוזס הצעירה עולים על יכולותיו של הח"כ, וגם הסגנית היתה בין מקבליה פניה של האורחת הדגולה.

    לבנות שתמהו מי הוא זו האורחת הנראית כחילוניה לכל דבר וזוכה לכבוד וקבלת פנים חמה, נאמר, כי הגברת בעצמה היא חניכת מוסדות ויז'ניץ בעברה, והיא יודעת לשיר היטיב 'מנוחה ושמחה' ו'קה ריבון' וכי אין לשפוט את האדם על פי חיצוניותו וכמו שנאמר 'אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו' , הבנות נשארו בתמיהה מדוע אותם כן שופטים על פי לבושן החיצוני, וזה גורם מחשבות רעות לבנות נגד הדעת, וגם גורם לחלוש גדרי הצניעות בבנות אלו ח"ו. וזה חילול שם שמים ברבים!!! וזה דבר מושחת עד היסוד שמבייש כל חסידות ויזניץ.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב