המורה שזרקה תפוח על ראש הממשלה הוזמנה לבירור ע"י שר החינוך

שר החינוך, הרב רפי פרץ, הנחה את המשרד לזמן את עובדת ההוראה, בריניש זהבה בק, לבירור. הרקע: השלכת התפוח לעבר ראש הממשלה והאמירה המשוות אותו להיטלר

בעקבות התנהלותה הבלתי ראויה של עובדת ההוראה, בריניש זהבה בק, בכך שזרקה תפוח לעברו של ראש הממשלה הנחה שר החינוך, הרב רפי פרץ לזמנה לבירור במשרד.

כזכור, עובדת ההוראה השליכה אל עבר ראש הממשלה תפוח במהלך כנס בחירות בעיר נתניה. נוסף לזאת, למחרת היא השוותה אותו להיטלר.

שר החינוך הרב פרץ ציין: "כפי שאמרתי פעמים רבות, לא נקבל התנהגות אלימה במערכת החינוך, לא של תלמידים וקל וחומר לא של מורים המהווים דוגמא אישית.‬ ‫המורה שזרקה תפוח לעבר ראש הממשלה, והשוותה אותו בשידור חי ל״היטלר״, חצתה קו אדום, גם מילולי וגם פיזי. יש גבול והוא עובר בדיוק כאן. ‬הנחתי את הדרג המקצועי במשרד להזמינה לבירור בהקדם".

במשרד החינוך אמרו כי "בהתנהגותה ובאמירותיה, פעלה עובדת ההוראה בניגוד גמור לקוד ההתנהגות המצופה מאיש חינוך ובניגוד גמור לנהלים החלים על עובד ציבור. השלכת התפוח לעבר ראש הממשלה והאמירות המשוות אותו להיטלר הן חמורות מאד, פסולות ומגוונות".

עוד הוסיפו כי "המשרד מוביל מדיניות ברורה במאבק באלימות, ואין בכוונתו להתפשר, בטח כאשר מדובר בעובד הוראה, איש חינוך, שמהווה מודל בבואו לשנות דפוסים פסולים בחברה. בהתאם להנחיית השר היא תזומן בהקדם לבירור".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *