המטבח שלי שחור חזק

אל תפסלו מטבח שחור רק כי שמעתם שהוא קשה לתחזוקה, מקטין, מחשיך, או עוד כל מיני סיפורים של מי שפשוט לא יודעים להעז. מטבחים שחורים ודרמטיים הולכים ותופסים תאוצה. מה כל כך תופס בהם ואיך מיישמים אותם נכון / עיצוב פנים

המטבח השחור הוא מקרה קלאסי של כן או לא. באופן עקרוני אין דרך ביניים – זה עיצוב של נוכחות מאסיבית בחלל שלא מתאים לכל דייר, וגם לא בהכרח לכל בית. אבל, וזה אבל גדול: לא כל השחור הוא אותו שחור ולחומר עצמו, לטקסטורה של חיפוי הדלתות יש השפעה עצומה, לידיות ולשאר האביזרים, לחיפויי הקיר במטבח – לכל זה יש השפעה עצומה על הנראות. אין סיבה להיבהל מהצבעים הכהים שמעצבים אוהבים להשתמש בהם בעיצובי הפנים שלהם. אתם עשויים לגלות שצבע שחור משדרג מיד אפילו מטבח קטן, צנוע ודל תקציב.

אורית הלר – הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים – רגע לפני שאתם אומרים "שחור – לא אצלי במטבח". קבלו את המגמה השחורה במטבח.

כבר למעלה מעשור שמטבחים לבנים מלווים אותנו, הם המיתוס למטבח אסתטי ונקי, אבל ממה שנצפה בתערוכה במילאנו המגמה הזאת עומדת להשתנות ובצורה דרסטית. אנחנו הולכים לראות "שחורות".

כן, המטבחים השחורים משתלטים על השוק ואפשר להבין זאת כי אין קלאסי כמו השחור. וכמו שמלה שחורה טובה ככה כולנו הולכים לרצות אחד כזה לעצמנו.

השחור הוא צבע על זמני שתמיד יראה מעודכן. הוא משתלב טוב עם כל כך הרבה גוונים ועם כל כך הרבה חומרים. המטבחים החדישים משולבים עם משטחי גרניט עשירים, עם ברזל  שחור, מתכות שונות ועם דלפקי עץ אלון.  כל אלו נותנים לו עומק וחספוס מעניין. המטבחים השחורים מעוררים בנו ריחות וטעמים עזים ונותנים הרגשה של מטבח גורמה ברמה גבוהה.

בשונה ממה שחושבים ששחור מרזה ולבן מרחיב המטבחים השחורים מוכחים שהם ממש לא מקטינים את החלל אלה נותנים תחושה של עומק ומסתורין, של קלאסיות מוקפדת ומינונים נכונים.

המעניין שהצבע השחור כל כך נכון שהוא יכול להגיע ולהשתלב בכל סגנון: תעשייתי, קלאסי, מודרני  וכפרי. ובכל אחד מהסגנונות להיראות כל כך נכון,

לתוצאה מושלמת הסוד הוא מינונים, שלבו אותו עם שיש בהיר ועץ אלון לקבלת חמימות. והמלצה שלי השתמשו בגוון הגרפית, הוא מתקבל נעים יותר בעין.

אז אין ספק שיש לו סיבה מוצדקת להיות בקדמת הבמה עכשיו רק צריך להעיז!!

 

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *