המיליארדרים החרדים שהבריאו מתרופת הפלא החדשה

נכנס לשימוש בבית החולים לניאדו בנתניה • העיתון היוקרתי Nature מציין כי אחוזי הריפוי גבוהים ביותר • גדולי האדמורי"ם ונגידים ידועי שם בעולם כולו וביניהם הרה"ח ר' חיים משה פלדמן מנגידי בית רוז'ין סאדיגורה הבריאו ב"ה כתוצאה מכך • מדובר על תרופה טבעית לחלוטין • מאושר באופן מלא ע"י ה- FDA בארה"ב • הבשורה: עסקנים חרדים הביאו כמות לישראל

פריצת דרך משמעותית ביותר בעולם הרפואה אחר שפורסם על בשורה אמריקאית של ויטמין המצליח לרפא בזמן קצר מאוד אחוזים גבוהים מאוד של כלל חולי הקורונה גם במצבים קשים מאוד.

לאחר אינספור ניסויים קלינים, ובבשורה הביוכימיאית מדרגה הראשונה בעולם, ד"ר דורית ארד מומחית לווירולגיה וסרטן ואחרי בדיקת מעל 300,000 חומרי גלם במעבדות הגדולות בארה"ב, נמצא חומר טבעי המעכב את פעילות הווירוס באופן מידי וישיר, ועוצר את הריבוי שלו, ובכך מבריא את האדם.

יצוין כי לאחר שפורסמו רפואות שונות וחשובות – הבשורה הגדולה וההבדל המשמעותי הוא בכך שכל התרופות שפורסמו עד כה יעילים בעיקר כדי לחזק את המערכת החיסונית בלבד, או לעיתים הינם חומרים אנטי-דלקתיים (כדוגמת הלבונה) אשר עזרו במניעת הסימפטומים ואף רבים הבריאו מכך, אך כל אלו אינם מונעים לחלוטין את הווירוס, כאשר לעומת זאת פריצת דרך זו מונעת את ריבוי הווירוס ובכך מעלימה אותו בע"ה.

כאמור, פריצת הדרך מאושרת באופן מלא ע"י ה-FDA בארה"ב (רשות הבריאות בארה"ב), והינה טבעית לחלוטין.

יצוין כי פריצת הדרך יעילה לא רק למי שנחלה בנגיף אלא מסייעת גם כמניעה ו'חיסון' כדי שהנגיף לא ייתפס בתא האנושי, גם באם נחשפו ח"ו לקורונה.

יחד עם זאת יש להדגיש כי לתרופה זו אין כלל תופעות לוואי, (יש לציין, כי במינון של טיפול לחולה במצב קשה יש לעיתים אפשרות שלשול, אך הדבר נדיר מאוד במינון למניעה).

אחד מחשובי עסקני חסידות מכנובקא בעלזא מסר: "מעל 400 איש מכל חלקי העולם ובעיקר לונדון וארה"ב וגם כאן בארץ קיבלו את התרופה וכולם בלי יוצא מן הכלל החלימו וחזרו בשלום, והבריאו ב"ה לחלוטין, ומדובר על מטופלים מכל הגילאים החל מ13גיל ועד 93 עם כל סוגי מחלות רקע כגון סרטן , כבד מושתל , סכרת, בעיות לב ולחץ דם אפילו מונשם ומורדם ועוד – כמו כן חולים שהיו כבר בהכנה להנשמה והתדרדרות נעצרה ושוחררו לשלום – ביניהם גם מרן הגה"ק גאב"ד ירושלים לאחר שבוע שהשתמשו בכל מיני דברים שהתפרסמו ולאחר שהמצב החמיר והדרדר – השיג המשב"ק המסור הרה"ח רבי עמרם שפירא בבהילות רבה ב4:00 לפנות בוקר (יום חמישי) באמצע העוצר הבני ברקי, את הקפסולות וב"ה מיידית השתפר המצב ומרן שליט"א השתחרר ב"ה ביום שני"

כמו"כ מנהל מחלקת קרונה וטיפול נמרץ בביה"ח לניאדו בנתניה החל טיפול בחולי קורונה רבים באמצעות החומר בהצלחה מדהימה ובחסדי שמים כולם שוחררו מביה"ח בריאים לחלוטין (אלו שקיבלו בניסוי את התרופה) וכמו כן בארה"ב ולונדון.

במהלך חודש אפריל פורסם מאמר רפואי מדעי בעיתון הרפואי הגדול והמפורסם Nature שהחומר היא התרופה הטבעית והמונעת גם יחד המבטיחה ביותר ובעיקר ללא שום תופעות לוואי .

כמו"כ רוב גדולי ישראל בארץ ובחו"ל משתמשים בזה הן כתרופה והן כמניעה (כבר ממוצאי שושן פורים) ביניהם גדולי האדמורי"ם והרבנים בא"י ובארה"ב ועוד רבים של אנ"ש, הבולטים מביניהם הם הנגיד המפואר לבית רוז'ין סאדיגורה הרה"ח רבי חיים משה פלדמן שליט"א שהבריא ב"ה מהקורונה כתוצאה מכך, בנו של הגאון אברהם דוב אוירבך מטבריה, ועוד רבנים ואישי ציבור ידועי שם.

בימים אלו, לאחר מחסור של כמה שבועות יוצר מלאי חדש מוגבל (עקב קושי שינוע של החומר לאור ההגבלות).

לתועלת הציבור ניתן להתייעץ 05331-06099 , לע"ע ניתן להשיג גם בי-ם ו ב"ש.

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. נו

    …אז למה לא הצילו את כל החרדים והרבנים שהלכו מן העולם..או שרק מליארדרים יכולים לשלם על כך…וואס…?????????? מאה שערים.בני ברק..לא חבל על עשרות אנשים שהלכו שם..ומלא נגידים עשירים בארה"ב הלכו..מהההה לא יכלו לשלם..??????

    חצקל |
    הגב
  2. תיקון טעות

    חיים משה פלדמן הוא מגדולי חסידי ונגידי ויזניץ חותנו של האדמור מסאדיגורא

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. הנגיד המפואר לבית רוז'ין סאדיגורה הרה"ח רבי חיים משה פלדמן שליט"א....???????????????????????????????

    חחחחחחחחחחחחח

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב