המיסטיקן שחזה את נפילת טראמפ חושף: זו השנה בה נגיף הקורונה יעלם

מיסטיקן בריטי שחזה את נפילתו של טראמפ ומשבר הבריאות העולמי, סיפר לאחרונה לכלי התקשורת בבריטניה מתי הקורונה תפסיק להרוס את העולם – ואם הוא צודק, יש עוד זמן עד שנראה את האור בקצה המנהרה

הוא חזה כי טראמפ לא ינצח את ביידן הנשיא הנבחר כפי שנראה בינתיים, וכעת אותו מגיד עתידות מבריטניה טוען כי חזה את סופו של משבר הבריאות העולמי ולצערו, הוא לא עומד להסתיים בזמן הקרוב.

לאיש קוראים ניקולס אוג'ולה, מיסטיקן סקוטי שמתגורר כיום בלונדון, שתיאר לאחרונה לכלי התקשורת בממלכה כיצד חזה את דעיכת מגפת הקורונה כבר בשנה הבאה – אבל הדגיש כי תושבי העולם יאלצו להתמודד עם הווירוס הקטלני לפחות עוד שנה שלמה.

אוג'ולה הוא בין המיסטיקנים הבולטים ביותר בבריטניה של ימינו ולטענתו, תשקיפיו מבוססים על חזיונות שהוא מקבל לעיתים לאורך שעות היום. בשנה האחרונה, הוא גרס כי כך הצליח לחזות אירועים שונים, ביניהם נפילתו של דונלד טראמפ, הפגנות ה-BLM ואפילו את משבר הבריאותי העולמי. כעת, אוג'ולה טוען שחזה את סוף המגפה, אבל מדגיש שהוא יגיע רק בשנת 2022.

אגולה אמר כי "היו לי חזיונות שמצביעים על כך ששיעור ההדבקה יצנח באופן משמעותי כבר בשנה הבאה וכמעט ולא יהיו הדבקות באביב הקרוב, למרות זאת, אני מעריך שההגבלות סביב הנגיף ימשיכו לפחות עד שנת 2022".

גם אם לפעמים הנבואות מצליחות לו יש להדגיש כי היו פעמים רבות שבהם הנבואות שלו לא הצליחו, – קחו אותו בערבון מוגבל.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *