המיסיונר מאוסטרליה עלה לארץ ומנסה להשתלט על ערי הדרום

עצרת תפילה ומחאה גדולה תערך בשבוע הבא במושב עוצם מול ביתו של מיסיונר קיצוני שמפיץ את אמונתו בגני שעשועים, בתי כנסת ושכונות מגורים בכל ערי ויישובי הדרום

תסיסה במושב הדרומי השקט עוצם, בעקבות פעילות של מיסיונר שהשתקע במקום. מזה כשנתיים מאז עבר אנדרו סקוט לואיס למושב עוצם, השוכן ממערב לקרית גת, החלו התושבים להיחשף לפעילות מיסיונרית מסוכנת חסרת גבולות. לואיס, שעלה מאוסטרליה והמיר את דתו מוכר גם בקרב קהילות של יהודים משיחיים כמיסיונר קיצוני שלא בוחל באף אמצעי כדי לקדם את אמונתו המעוותת.

עד שהעתיק את מקום מגוריו למושב עוצם, התגורר לואיס במספר ערים בארץ אך נאלץ לעזוב לאחר שהתושבים התוודעו למעשיו שחלקם אף מוגדרים כפליליים. גם ממקום מושבו החדש, ממשיך לואיס באותן שיטות פעולה מסוכנות.

מתלונה שהגיעה לאחרונה מנערים מאשדוד לפעילים של ארגון 'אור לאחים' שנאבק בהתפשטות המיסיון והכתות המשיחיות בארץ, עולה כי לואיס נוהג לחלק מארזים עם חומרי שיווק מיסיונריים ובהם גם כרך של הברית החדשה ה"י.

את שיטות הפעולה המזעזעות של לואיס חשפו פעילי 'אור לאחים' כשתיעדו את לואיס נעזר בילדיו הקטנים על מנת להפיץ פלייארים, להדביק מודעות על גבי תחנות אוטובוס ומדבקות ייעודיות גם בגני שעשועים שאמורות לפנות לנוער רך בשנים והוריהם הצעירים.

במטרה להעלות את המודעות לסכנה ולהתריע בפני תושבי מושב עוצם שנחשבים לדתיים ומסורתיים, הפיצו פעילי 'אור לאחים' סרטון המתעד את לואיס וילדיו כשהם מבצעים את הפעילות המיסיונרית החמורה, שכוללת שיאי חוצפה חדשים כמו הדבקת מודעות מיסיונריות מפורשות על קירות באשדוד, קרית גת, קרית מלאכי ובשאר ערי הדרום.

במסגרת קמפיין המודעות לתושבי עוצם, יזם ארגון 'אור לאחים' בשבוע שעבר עצרת בהשתתפות רב המושב הרב דניאל בן חמו ופעילים מארגונים כמו 'לב לאחים' ו'להב"ה', שהסבירו על הסכנה וקראו לתושבים להישמר, לדווח על כל פעילות חשודה של לואיס וילדיו ולתעד את המעשים הפליליים כמו פניה לילדים ושכנוע קטינים להמרת דת.

המחאה ביישוב צוברת תאוצה, ורבים מבני היישוב השקט הביעו את מורת רוחם מהתושב הלא רצוי שבחר ביישוב שלהם כנקודה אסטרטגית להשפעה ארסית על כל יישובי הסביבה וערי הדרום. במטרה להצר את פעילות השכנוע האסורה של לואיס הוחלט להציב משמרת מחאה קבועה מול ביתו, עד אשר יסכים לחדול ממעשיו הפסולים. כמו כן הוחלט על קיום הפגנת מחאה גדולה של תושבי היישוב והיישובים בסביבה.

לדברי הרב בנימין וולקן מנהל האגף למלחמה במיסיון ובכתות בארגון 'אור לאחים': "בתקופה האחרונה שמנו לב לעליה מפתיעה בפעילות מיסיונרית באיזור לכיש ובערי הדרום. לאחר פעילות מעקב ותחקור, גילינו לאחרונה את פעילותו של לואיס שכבר בעבר התגלה כמיסיונר מסוכן ביותר. להפתעתנו גילינו כי לואיס ניצל את משבר הקורונה ואת טוב ליבם של תושבי עוצם על מנת להפיץ את תורתו בקרב יהודים תמימים. אנו נמשיך לפעול על מנת לגדוע את הפעילות המיסיונרית ברחבי הארץ".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *