המספרים: עלייה מדאיגה במספר החולים הקשים, זינוק חד באשדוד

משרד הבריאות מפרסם כי 159 נדבקים בקורונה התגלו בישראל מאז חצות. 46 חולים במצב קשה מהם, 6 חולים חדשים מאושפזים במצב קשה. וכמה נדבקו בערים החרדיות?

משרד הבריאות מפרסם כי 159 נדבקים בקורונה התגלו בישראל מאז חצות. 46 חולים במצב קשה מהם, 6 חולים חדשים מאושפזים במצב קשה.  מאז אמש בחצות, יש בארץ 24 חולי קורונה מונשמים, 319 נפטרים:

ב-3 הימים האחרונים נוספו באשדוד 74 חולים!, בבני ברק נוספו 60 חולים חדשים. ביתר עילית  חלה עלייה מדאיגה עם 17 חולים. בית שמש 17. טבריה 15. באלעד שם הוטל סגר יש רק 4 נדבקים חדשים ב-3 ימים האחרונים. מודיעין עילית 3. תל אביב 48, כפר חב"ד 0.

מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי סיפר בריאיון לאולפן ynet כי "אנחנו נמצאים בהתפרצות מוגברת", והזהיר כי אם תימשך המגמה – עלולים להיפגע יותר מבוגרים.

פרופ' לוי הזהיר כי משרד הבריאות שוקל לאסור מפגשים אצל הסבים והסבתות. "אנחנו מתירים ביקורים עם מבוגרים עם מסכות וריחוק, אבל אם נראה עלייה בתחלואה – איסור על מפגשים עם סבא וסבתא נמצא על השולחן".

לדברי מנכ"ל משרד הבריאות, "אנחנו רואים יותר חולים צעירים, אבל לאט לאט מסתמנת עלייה במבוגרים וזה יעלה את מספר החולים הקשים והנפטרים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *