המפגש עם רון קובי שבוטל, וחלום הפנטהאוז שנגוז • בקליינע

השבוע במדור הפפראצי של אתר 'אקטואליק': הסולחה של ליפא עם 'יתד נאמן', העיתונאי לשעבר שמנסה ליח"צן את המפץ החרדי, הטייקונים מחו"ל ששוקלים לפתוח כלי תקשורת, ותיעוד מהמטוס הפרטי של המיליונר

כבר סיפרנו לכם שמרדכי בן דוד משתקע בארץ ואף רכש דירת פנטהאוז במרכז ירושלים? סיפרנו. אבל הוא עדיין לא עבר לכאן רשמית. למה? ובכן, לבקליינע נודע כי המעבר לא נעשה עד היום בשל בעיות מס מול רשות המיסים הישראלית, וגם בגלל הרעייה המפחדת מפיגועים ירושלמיים. אבל גם בלי מעבר, גדול הזמר עושה כאן בארץ ימים ושבועות שלמים.

מה שכן, לפחות הוא למד להשתמש בסטטוס בוואטספ.

גם כוכב מלון "כינורות", ליפא שמעלצר, הגיע להגיד שלום למלך, בבוקר המופע:

יידל ורדיגר ומיילך קאהן נצפו השבוע ממתינים לרכבת בניו יורק:

חשיפה: בימים אלו יש מי שבודק הקמת אתר חדשות חרדי נוסף לכל האתרים הקיימים. תזכרו איפה קראתם את זה לראשונה.

בקליינע התחבט, חכך, שקל, ירד, חזר בו ונסוג שוב, ולבסוף עלה יחד עם קבוצה של עיתונאים עד לממלכה של רון קובי שבצפון, בכדי להשתתף בחגיגות שנה למלון כינורות בטבריה. בטבריה הסתבר לבקליינע שהוא לבד, ולצידו נצפו עשרות עיתונאים שחיפשו תעסוקה לליל שישי, וכזו הייתה בשפע.

והנה העיתונאים שמעון ליברטי ושמואל בן צבי יוצאים להתרענן בדרך לטבריה:

 

במרכז השולחן במתחם שהוקצה לעיתונאים בארוחת הערב במלון ישב הזמר ליפא שמעלצר ונהנה מארוחת בשרית כיד המלך. ליפא סיפר לעיתונאים שורה של סיפורים שכבר סופרו בעבר, אחד מהם, על בקשתו הצנועה להצטלם עם הגראי"ל, בקשה שנדחתה על ידי דוד שפירא. ליפא לא ויתר וביקש מהגראי"ל תמונה שתהיה לו למזכרת ("הגעתי מניו יורק ולא אצטלם?…) הגראי"ל חייך והורה למשמשים להכניס את הצלם שוקי לרר שהתלווה לליפא.

במפגש התרגש ליפא לפגוש את אריה זיסמן, נציג 'יתד נאמן' באירוע, אותו עיתון שהחרים את תמונתו של הזמר בפרסום המודעות למופע. ליפא אגב, מפויס כולו, אמר לזיסמן כי הוא בהחלט מבין את הצעד שלהם ואין בלבו על העיתון, ולאות סולחה אף העלה את התמונה עם זיסמן לאינסטגרם שלו:

במפגש שוחח ליפא גם עם שלומי קוק מעיתון בקהילה:

ואיך שבקליינע מסיים ארוחת ערב עסיסית כיד המלך, נכנסים למקום גיבורי הערב, איציק מן, ישראל כהן ויתר הטרמפיסטים, שבישרו על נס ההצלה שלהם בשעה שעשו את דרכם לחגיגות השנה למלון כינורות, כשלפתע 3 רכבים לפניהם בלמו בפתאומיות ויצרו תאונת שרשרשת. אוחנה התעשת, חתך לשולים והצליח לתמרן בלוליינות מושלמת.

במהלך שהותם במלון הטברייני התארגנו כמה עיתונאים והקימו קבוצת  ווטסאפ מיוחדת בה התארגנו לעלות ללשכתו של ראש עיריית טבריה רון קובי בכדי למחות על חילולי השבת. הפגישה כבר תואמה בין הלשכה לעיתונאים אך ברגע אחרון החליטו העיתונאים להחרים את הפגישה, בשל תיעוד שחרך את הרשת בו נראה קובי מתעמת עם בעל דוכן שומר שבת. העיתונאים כנראה הרימו ידיים והבינו כי מקובי לא תצמח הישועה.

וזה כבר בהופעה, יצחק פלדמן חוטף תנומה על זרועותיו של ארי קלמן

במהלך החגיגות במלון, שמעון רווח, קיוי הס ודודי מרדר ממשרד הפרסום 'שחור ולבן' שמלווים את המלון מאז הקמתו, העניקו  מתנת הוקרה לר' ירחמיאל פרל שהקים את המלון.

 

מיד לאחר ההופעה הענקית ישראל כהן ניגש ליוסי פרל, מנכ"ל כינורות ובנו של הבעלים, והודה לו על האירוע המיוחד שנערך הערב.

ואיך ממלא מנדי גרוזמן תכנית (או יותר נכון העורכת שלו?), ובכן: מעלים את שימען ליברטי לשידור. ליברטי (הדרך)החל להרצות בפני המאזינים בדרכו מטבריה על תורת הביביזם. בקליינע, שלקח טרמפ עם שמואל בן צבי מ'יום ליום', שמע את ההרצאה המרתקת שסקר איש "הדרך" מכביש 6 עד צומת שילת, שם המתינה לבקליינע הרעייה המסורה שלקחה אותו למודיעין עילית.

קודם ההכנות לחגיגות שנה במלון 'כינורות' בטבריה: מנחם טוקר, פנחס ביכלר, יעקב פריימן ממשרד הפרסום 'שחור ולבן' שמלווה את מלון כינורות מיום היווסדו, יהודה גלילי, המפיק יוסי פרנקל וצוות הפקות 'צבעים' נערכו למופע והחגיגות בהשתתפות ליפא שמלצר, זאנוויל ויינברגר ועוד.

כפי שדיווחנו במדור על ניסיון לאיחוד חרדי המובל ע"י חסידי חב"ד, השבוע נצפה בייעוץ למהלך מני גירא שוורץף שלצידו איש הפרסום החב"די שגם עורך את "חידודון" בקול ברמה, פרי לייבוביץ.

בקליינע שידוע בהדלפות מהסטורי של הברנז׳ה, דפדף במהלך השבוע וגילה שמענדי גרוזמן מ'כאן מורשת' קפץ השבוע לביקור בעיר התורה והחסידות.

בסטורי הראשון בקליינע גילה את גרוזמן אוכל יחד עם המפיק של קול חי, אבי גדלוביץ׳, במסעדת ״החצר״ ברחוב רבי עקיבא בעיר. צילמנו ושמרנו.

העיתונאים החרדים הגיעו השבוע בהמוניהם לועידה החסידית של אגודת ישראל שהתקיימה במלון גלי צאנז בנתניה.

וכאן הכתב של כאן משוחח עם איש האקטואליה של קול ברמה

והנה חברי רדיו קול ברמה חוגגים כמידי חמישי את ליל שישי עם צ'ולנט עסיסי, עם אורח מיוחד: הנגיד אייל משיח.

 

השבוע פורסם תיעוד מהמטוס פרטי של המליונר ג'יי שוטנשטיין. שוטנשטיין, כמובן מפורסם מהגמרות, אך הוא גם הבעלים של קבוצת ממפיס בה משחק בין השאר עומרי כספי.
שאול פרץ, החבר הטוב של דרעי ששימש שנים כיו"ר המועצה הדתית בכרמיאל, חגג השבוע 25 שנות נישואים בחיפה באירוע יוקרתי. גם דרעי, כמובן, הגיע לברך:

יום שישי אזור המרכז. בריצה באחד הפארקים, נצפו הזמר אריק דביר ודודו (מצד אשתו), איש העסקים מאיר גל.
בקליינע שמח שהשניים שומרים על כושר באופן קבוע.

ובאולפן בנוה אילן, נצפו בצילום משותף הכתבים יאיר שרקי ודפנה ליאל.

חבר מועצת גדולי התורה וראש ישיבת חברון הגאון רבי דוד כהן שליט"א, הגיע לכבד ולקבוע מזוזה במרכז הרפואי החדש של מכבי בשכונת גבעת מרדכי בצמוד לישיבת חברון המעטירה.

הצלם הבית של מכבי, שלומי כהן הצליח לתעד, רגע מיוחד כאשר ראש הישיבה שליט"א, משוחח עם מנהל השיווק של מכבי למגזר החרדי ומאחוריו ראש המחוז מר גידי לשץ.

ביום שישי נצפה כתב ידיעות ירושלים רפי פרלשטיין יושב לשיחה בבית קפה בסינמה סיטי בבירה. עם מי? עם מה? נשמח גם אנחנו לדעת.

מזל טובים לסיום:

מזל טוב למנהל אגף לחינוך חרדי בעיריית ירושלים איתמר בר עזר לרגל הולדת הנין הראשון.

מזל טוב לסגן ראש עיריית ירושלים ישראל קלרמן לרגל שמחת החתונה השבוע לבנו.

אהבתם? עשו לנו לייק!

ראיתם 'סלב' חרדי בפוזה הראויה לצילום? נתקלתם במישהו מעניין מהמגזר פתאום לידכם? מפגש מעניין בין רבנים? ידיעות חמות, רכילויות כשרות, ותמונות בלעדיות שנקלטו על ידכם ימשיכו להתקבל במייל של המדור: [email protected] או לשלוח לווטסאפ 058-4742968– סודיות מובטחת

 

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. העיתונאים השתגעו

    מדובר בסהכ בקבוצה שחוץ מלפטפט או לכתוב נייעס אין בהם כלום ומביאים תמונות שלהם כאילו הם רבנים

    מכלוף |
    הגב