המצב הביטחוני יביא לממשלת אחדות? גנץ ייפגש עם הרמטכ"ל

יו"ר כחול לבן בני גנץ והרמטכ"ל אביב כוכבי ייפגשו היום (רביעי) כדי לדון באתגרים הביטחוניים, כך נמסר מדובר צה"ל. הפגישה מתקיימת באישור ראש הממשלה נתניהו ולאור בקשתו של גנץ, וזאת על רקע הפלונטר הפוליטי

יו"ר כחול לבן בני גנץ והרמטכ"ל אביב כוכבי ייפגשו היום (רביעי) כדי לדון באתגרים הביטחוניים, כך נמסר מדובר צה"ל. הפגישה מתקיימת באישור ראש הממשלה נתניהו ולאור בקשתו של גנץ, וזאת על רקע הפלונטר הפוליטי. האם גנץ יחבור לממשלת אחדות בשל המצב הרגיש? יכול להיות מאוד.

בנאומו בכנסת התריע נתניהו מפני המצב הביטחוני הרגיש וקרא להקים ממשלת אחדות."אנחנו עומדים היום בפני אתגר ביטחוני ענק שגדל והולך משבוע לשבוע, בחודש-חודשיים האחרונים ובמיוחד בשבועות האחרונים – זה לא ספין או גחמה, מי שיודע את הפרטים יודע עד כמה שהם נכונים".

במערכת הביטחונית חוששים כי אירן עלולה לגלות תוקפנות כלפי ישראל, כפי שעשתה בסעודיה כשתקפה את מתקני הפקת הנפט שלה. כן חוששים בעקבות מפגן כוח שקיים ארגון הג'יהאד האסלאמי לרגל 32 שנים להקמתו, כשבמהלך העצרת ההמונית שקיים הוצגו רקטות וטילים חדשים.

"אירן הולכת ומתחמשת", הזהיר נתניהו. "התעוזה שלה והחוצפה שלה הולכים וגוברים. היא תוקפת את נתיבי השיט הבינלאומיים, תוקפת בכל המקומות וגם תוקפת ישירות כלי טיס של ארה"ב ועכשיו את שדות הנפט בסעודיה, והיא אומרת בצורה הכי ברורה – ישראל תיעלם. זה ציטוט ולא תאוריה".

רה"מ המשיך והדגיש: "הם מאמינים בזה. הם חותרים לזה, ואנחנו צריכים לקחת אותם במלוא הרצינות. המציאות הזאת מחייבת אותנו להתעצם, להתחמש ולהמציא בידי לוחמינו וחיילינו כלי הגנה והתקפה בהיקף בעוצמה ובאיכות שלא הייתה לנו עד עכשיו זכרו ורשמו את דברי – הדבר הזה קורה מסביבנו ויש לו השלכה מיידית".

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. נתניהו רמאי ושקרן אסור להאמין לו בשום דבר.

    אין שום מצב ביטחוני דחוף "נתניהו פשוט לא מעניין יותר"
    רק גנץ

    טל |
    הגב
  2. כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו!

    שאלה: מה יהיה עם הממשלה והבחירות?
    תשובה: אם זה לא היה כ"כ עצוב אז זו היית ה קומדיה טרגית, אבל זה עצוב מאד.
    סוף סוף מגלים את השטחיות והאנוכיות שלהם. אנחנו רואים כבר את הסוף של המדינה, של מדינת ישראל אשר רשעים בנו אותה, תכננו אותה והשתמשו ביהודים טובים כדי לבנות אותה.

    אבל מאחר ולמנהיגים הרשעים יש מטרה לחסל ח"ו את הדת היהודית, אז עכשיו ד' מבלבל אותם ומוריד אותם ובעתיד הקרוב הכל יתפרק לגמרי. והיהודים האמיתיים שמאמינים בקב"ה 100%, ולא במדינת ישראל כלל וכלל לא צריכים לפחד. ליהודים שמאמינים שחזרנו לארץ-ישראל ולא למדינת-ישראל שהיא מדינה זרה טמאה ומסוכנת ליהדות שאינה שייכת לעם-ישראל, רק לערב רב שר"י.

    ואל תבלבלו את המילים שלי – ארץ-ישראל שייכת אך ורק ליהודים שהקב"ה נתן לנו אותה וזה ישאר שלנו לנצח. ומדינת-ישראל "השמד" – בעתיד הקרוב תתפורר ותיפול וכל המנהיגים הרשעים הפחדנים יברחו מפה, וכאשר ה' יהרוס את רוב העולם הם ילכו
    יחד איתם…

    שאלה: שמעתי שהחומר "קרטין" שנמצא בתכשירי שמפו ומרכך לשיער מיוצר על בסיס שיער של נשים מהודו ויש כאן חשש של עבודה- זרה. האם זה נכון?
    תשובה: זה נכון, צריכים להסתכל על כל בקבוק ובקבוק ומי יודע אולי מכניסים את זה גם לאוכל. הבעיה היום היא שיש כ"כ הרבה מפעלים שמייצרים אוכל ודברים שאנחנו מורחים על העור וזה נספג בתוך הגוף ומצטבר בכל מיני מקומות, מי יודע איזה מחלות זה מביא.

    כמעט בכל דבר יש 20 מרכיבים פחות או יותר ואנחנו לא יודעים מה זה. אנחנו רק יכולים להתפלל חזק שהגופים הנותנים את ההכשרים יודעים מה כל הדברים האלה כי זה מאד קשה לעקוב אחרי זה כל הזמן, כי פתאום יכולים להוסיף משהו בלי לשים לב. צריכים להיזהר, אבל קשה לדעת מה כן מוסיפים ומה לא מוסיפים ואולי יש לזה שם אחר. הם מבלבלים את כולם.

    אנחנו צריכים להתפלל חזק לה' שעם כל הטרף שיש בעולם הזה – שלא נאכל או נשים על הגוף שלנו בטעות טרף, כי הכל מבולבל וגם
    לרוב ההכשרים אין את האפשרות לעקוב אחרי הכל.

    סוף המסר.

    הערות:
    כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו! השתדלו לעדכן את קרוביכם בחו ל" על הסכנות הצפויות, והחשיבות לעלות ארצה בהקדם ** הסרט "מגלות לגאולה" – ניתן כרגע לראות את הסרט ביוטוב ע"י חיפוש – "מגלות לגאולה 180) "ישנם 7 חלקים) ** לזיכוי הרבים ניתן לקבל חינם עלונים לחיזוק הקדושה והצניעות ואת הדיסק עם הסרט "מגלות לגאולה" ** אם יש למשהו ספק שהגאולה ממש בפתח – כדאי שיראה את 0799-177-555 ,077-263-8885 :בטל מסרים לשמוע ניתן * 0527-111-333 .בטל פרטים **

    כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו! |
    הגב