המראה המחוספס נכנס הביתה

שליכט גמיש ודקורטיבי הוא הטרנד הכי עדכני על קירות הבית בפנים ובחוץ. מה הופך אותו למושלם לבתים הישראליים? התשובות בכתבה.

הקירות הם המוטיב המרכזי והמשמעותי בבית – הם חלק מרכזי מהלבשת החלל ומעניקים את הטון העיצובי. בין שלל החיפויים שיש בשוק כיום השליכט הגמיש הדקורטיבי הוא פופולרי במיוחד ובצדק. שליכט גמיש יכול להתאים לכל סגנון עיצובי בזכות שלל טקסטורות ולהכתיב את הטון בזכות שלל צבעים. בכל מקרה, מדובר בטרנד שהולך ללוות אותנו שנים בשל הוורסטיליות של החומר והעניין הרב שהוא יוצר בחלל, בפנים או בחוץ.

אמנם שליכט גמיש נקשר אוטומטית לסגנון עיצוב כפרי ומחוספס, כזה השאוב ממחוזות כמו פרובנס או טוסקנה, אולם יש לו גם שורה של עיבודים מודרניים עכשוויים ואורבניים. יש לשליכט הגמיש הדקורטיבי של בי ג'י בונד יכולת להשתלב בכל סטייל ובכל מינון – מנגיעות ועד חיפוי מבנה שלם.

לצד הנראות הטרנדית יש לשליכט הגמיש של BG Bond כמה יתרונות ברמה הפרקטית שחשוב להכיר:

גמיש וישראלי – שליכט הוא ציפוי דקורטיבי לחיפוי קירות פנים הבית והחוץ. מכיוון שהטקסטורה שלו מחוספסת לא נראים עליו פגמים קטנים והוא מושלם לבתים פעילים עם ילדים ומבקרים רבים.

טבעי לאורך שנים – השליכט הגמיש בעל טקסטורה מחוספסת והיא נראית אותו דבר לאורך שנים, גם בשימוש חיצוני, זאת בזכות איכותו של החומר שפיתחה חברת בי ג'י בונד. השליכט הגמיש שומר על אחידות גוון וטקסטורה למשך שנים ארוכות.

מגוון טקסטורות –שליכט גמיש אפשר ליישם מחספוס עדין ואלגנטי ועד למראה כפרי גס ומסיבי, בהתאם לטעם האישי.

קל לבד – קל מאוד ליישם לבד את השליכט הגמיש וליהנות מהתוצאה היפה. הטכניקה נעשית באופן של מריחה-שפשוף וההנחיות פשוטות למדי.

השליכט הגמיש והדקורטיבי מתאים ליישום על גבי כמעט כל תשתית ונדרשת הכנה מינימלית בלבד. רוצים להתייעץ לגבי הקיר שלכם? אפשר לפנות למחלקה טכנית של בי ג'י בונד ולקבל מענה אישי.

מותאם לזג האוויר הים תיכוני – השליכט הגמיש מתאים למזג האוויר הישראלי הן בשימוש על גבי קירות פנימיים והן בשימוש על גבי קירות חיצוניים. השליכט הגמיש הדקורטיבי עמיד למים, לחות, חום ולקרני UV. השליכטהתרמיאף מפחית את הטמפרטורה של החום הישראלי בקיץ.

מחפה על פגמים קטנים – בזכות החספוס והיישום הייחודי של השליכט הגמיש לא רואים עליו פגמים קטנים.

צבע השליכט– אפשר לבחור אחד מ-556 הגוונים שיש במניפת הצבעים של BG Paint, כך שבעצם הכל אפשרי מבחינת צבעוניות וסטייל. את כל הגוונים של השליכט הגמיש של בי ג'י בונד אפשר למצוא כאן: www.bg-paint.co.il

מהחוץ אל הפנים – המסע של השליכט

השליכטהגמיש עבר מסע עיצובי מרתק משימוש חיצוני בלבד לתוך הבתים. היום אפשר למצוא שימוש בשליכט גמיש דקורטיבי בסלון, במטבח, בחדרים, בחדרי רחצה (שם הוא פופולרי במיוחד בזכות העמידות למים וללחות) ואפילו בשימוש על רהיטים. בעבר היה נהוג להשתמש בשליכט רק על הקירות החיצוניים של המבנה אך כשהמעצבים והאדריכלים גילו את היתרונות הרבים והגיוון הרב שטמון בשליכט– הם מיהרו לאמץ אותו ולהשתמש בו בתוך החללים הפנימיים. הם התאהבו בטקסטורה הייחודית שמעניק השליכט לקירות, בעומק ובעניין הוויזואלי הוא מעניק לקירות. והיתרון הכי משמעותי שיש לשליכט הגמיש הוא היכולת לשדרג כל חלל בקלות ובמחיר נוח. עוד על השראה והסברים בנושא השליכט הגמיש תוכלו למצוא כאן: www.bg-paint.co.il/בי-ג-י-שליכט-גמיש

תמונה:  BG Bond.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *