המשטרה על סרטון הפרוטזה בבית שמש: "ניסיון מכוער להכפיש את השוטרים"

"השוטרים הם שהשיבו את הרגל התותבת אל המפגין ושוטר נוסף שוחח עמו על מנת לסייע לו לקום ולפנות את הכביש מיוזמתו", טוענים במשטרה, כנגד הסרטון שהופץ אתמול

אמש, בשעות הצהרים, התקיימה הפגנה גדולה בבית שמש שיצאה מכלל שליטה. לטענת המפגינים, במהלך ההפגנה השוטרים "הוציאו באכזריות" רגל תותבת ליהודי חרדי שהפגין במקום, למרות זעקות המפגינים שמחו בפני השוטרים כי מדובר בנכה.

דובר המשטרה למגזר החרדי מסר בתגובה דקות לאחר המקרה כי "מבדיקה ראשונית עולה כי מדובר באדם שהפגין ביחד עם קבוצת מפגינים ולא במישהו תמים שחלף במקרה במקום. ברגע שהשוטרים הבחינו כי מדובר באדם נכה הם ניגשו לסייע לו. להזכיר כי  מדובר בהפגנה בלתי חוקית בה נקטו המפגינים באלימות".

כעת המשטרה חוזרת בה ואף טוענת כי השוטרים סייעו בידי המפגין.

הסרטון:

בהודעת המשטרה הבוקר נאמר: "אמש הופץ ברשתות החברתיות סרטון מתוך הפגנה בלתי חוקית לפני מספר שעות בעיר בית שמש:

"כפי שניתן לראות בתיעוד שפורסם ובזה המצורף, מדובר במפגין שחסם את הכביש בכוונת תחילה, יחד עם מפרי סדר אחרים במטרה למנוע מעבר ותנועת רכבים, לשבש את חיי התושבים, הכל תוך שהוא מסרב להישמע לדרישות השוטרים לפנות את הציר וקורא לעברם קריאות גנאי.

"במהלך פינוי מפרי הסדר מן הכביש ע"י השוטרים שבוצע בהתאם לנהלים, הבחינו השוטרים כי מדובר באדם נכה בעקבות פרוטזה שהתנתקה מרגלו. השוטרים השיבו אותה אליו ושוטר נוסף שוחח  עמו על מנת לסייע לו לקום ולפנות את הכביש מיוזמתו.

"אנו מצרים על כל ניסיון מכוער להכפיש את השוטרים, שכפי שניתן לראות גילו מחווה אנושית כלפי אדם שהפר את החוק והסדר, כשבאותו הזמן שהשוטרים מסייעים לו מוסיף וקורא להם נאצים".

הסרטון כפי שהמשטרה שלחה:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *