הנגיד מויז'ניץ ברח עם מטוס פרטי לישראל, וכעת מורדם בלניאדו

חיים משה פלדמן, בן ה-90 הוא הנגיד הכי מפורסם בויז'ניץ וחמיו של האדמו"ר מסאדיגורה. פלדמן הגיע ארצה לפני כמה שבועות במטוס פרטי הישר לבידוד בדירתו בקרית ויזניץ.

חיים משה פלדמן, בן ה-90 הוא הנגיד הכי מפורסם בויז'ניץ וחמיו של האדמ"ור מסאדיגורה. פלדמן הגיע ארצה לפני כמה שבועות במטוס פרטי הישר לבידוד בדירתו בקרית ויזניץ.

אחרי כשבוע התגלה כי הוא חולה בנגיף הקורונה ואושפז בלניאדו, לפי שעה הוא מונשם ומורדם במצב קשה. טובי הרופאים הוזמנו למיטתו בניסיון לייצב את מצבו הבריאותי.

עם זאת, בני משפחתו מספרים לנו כי "הם מאמינים כי הסבא יצא בעזרת השם מבית החולים באם יצליח לנשום בכוחות עצמו, אך יחד עם זאת הם חוששים לשלומו לאור גילו המופלג".

הציבור מתבקש להתפלל עבור חיים משה בן בריינדל לרפואה שלימה.

9 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הקב"ה רחם עלינו דיי לצרותינו.. . והנה עצה טובה וברכה .... הקב"ה רחם עלינו דיי לצרותינו.

    הקב"ה רחם עלינו דיי לצרותינו.. .
    והנה עצה טובה וברכה:
    נא תבקשו בכל לשון של בקשה לנשים הצדקניות שלא ללכת עם פאות wigs ובפרט לא עם "long wigs" פאות ארוכות.
    ולא עם בגדים צרים וקצרים – SHORT AND FITED.
    לצערינו רואים בחוש שכל הפאות של הנשים החרדות מקטרגים בראש רח"ל, ומהיום שרק ילבשו כיסוי ראש מלא, לזכות הגנה על כל המשפחות בעם ישראל.

    הקב"ה רחם עלינו דיי לצרותינו.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. זה לא יכול להימשך לעולם ועד והנה ההתבטאות של מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א

    זה לא יכול להימשך לעולם ועד.
    הנה ההתבטאות של מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א: "התורה והתפילות – מגנים". "אם הם היו יודעים כמה התורה והתפילות בציבור מגנא ומצלא, היו מוצאים פתרון שנצליח לעשות את זה בלי להכנס לסכנה", כך התבטא בכאב מרן רבי חיים קנייבסקי שליט"א, וז"ל הזהב "התורה ציוותה עלינו לשמור על עצמנו עוד לפני שהם המציאו את החוקים שלהם".

    ראשי הישיבות ומנהלי מוסדות החינוך שהועברה לשר התורה הגר"ח קנייבסקי לקראת פתיחת זמן קיץ, התבטא להם מרן שא התורה מתוך כאב ואמר: "התורה ציוותה עלינו לשמור על עצמנו עוד לפני שהם המציאו את החוקים שלהם, אבל אם הם היו יודעים כמה התורה והתפילות בציבור מגנא ומצלא, היו מוצאים פתרון שנצליח לעשות את זה בלי להכנס לסכנה".

    כך התבטא בכאב "שר התורה" מרן הצדיק הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א.

    והנה "עשרות אלפי עצמאיים ובעלי עסקים קטנים שכל חייהם שילמו מס הכנסה וביטוח לאומי, נותרו בלי פרנסה ולא מצליחים לחדור את סבך הבירוקרטיה על מנת לקבל הלוואה מהקרן שהקימה המדינה". וזה בגלל שלא מתפללים בציבור 3 פעמים כל יום. וגם בגלל שביטלו לימוד התורה הקדושה מתינוקות של בית רבן וישיבות וכוללים וכו'. אלו אברכים ותלמידי ישיבות מגינים על הדור.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. נא להתפלל עכשיו 3 פרקי תהלים... בדמעות מרובות, בלב נשבר, ומתוך חשש עצום לפיקוח נפש. פרק -כ' - - -למנצח... יַעַנְךָ השם בְּיוֹם צָרָה; פרק -קכ"א -שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים; פרק -ק"ל - -שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ ד': ~לזכות~..... כנסו

    נא להתפלל עכשיו 3 פרקי תהלים…
    בדמעות מרובות, בלב נשבר,
    ומתוך חשש עצום לפיקוח נפש.
    פרק -כ' – – -למנצח… יַעַנְךָ השם בְּיוֹם צָרָה;
    פרק -קכ"א -שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים;
    פרק -ק"ל – -שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ ד':

    ~לזכות~רפואה שלמה~ עבור
    *אהרן אליהו בן לאה
    *נחמיה בן לאה חסיה
    *מרדכי אהרן בן שפרה

    מִי שֶׁבֵּרַךְ אֲבוֹתֵינוּ אַבְרָהָם יִצְחָק וְיַעֲקֹב מֹשֶׁה וְאַהֲרֹן דָּוִד וּשְׁלֹמֹה הוּא יְבָרֵךְ וִירַפֵּא אֶת (אהרן אליהו בן לאה, ואת נחמיה בן לאה חסיה, ואת מרדכי אהרן בן שפרה) בזכות התפלות שמתפללים עליהם, בשכר זה הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא יִמָּלֵּא רַחֲמִים עָלָיהם לְהַחֲלִימם וּלְרַפְּאֹתם וּלְהַחֲזִיקם וּלְהַחֲיוֹתם, וְיִשְׁלַח להם מְהֵרָה רְפוּאָה שְׁלֵמָה מִן הַשָּׁמַיִם לְרַמַ"ח אֵבָרָיהם וּשְׁסָ"ה גִּידָיהם בְּתוֹךְ שְׁאָר חוֹלֵי יִשְׂרָאֵל, רְפוּאַת הַנֶּפֶשׁ וּרְפוּאַת הַגּוּף, הַשְׁתָּא בַּעֲגָלָא וּבִזְמַן קָרִיב. וְנֹאמַר אָמֵן.

    ~"הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל"~ אמן ואמן.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  4. ע"ז באעה"ח בן ציון י. הלוי בלא"א מו"ר הגר"ש ואזנר בעל "שבט הלוי" זצ"ל לזיכוי הרבים מצוה גדולה וזכות גדול.

    מכתב פסק הלכה מאת;
    הרב בן ציון יעקב הלוי ואזנר
    אב"ד בד"ץ ובית הוראה "שבט הלוי"
    רמת בית שמש

    ערב פסח תש"פ
    פניה ובקשה לראשי העם שיחיו ד' עליהם

    הנני בזה להיות שליח ופה לאחב"י בשעה קשה זו בו אנו נמצאים, והוא שחובה מוטלת עלינו, להתאחד ולפנות לכל ראשי העם ומנהיגי ישראל, בראשם הרבנים, אדמורי"ם, ראשי הישיבות, ראשי ערים, וחברי כנסת החרדים והדתיים, שהם וכל מי שהיכולת בידו, יפנו מידית לראש הממשלה מר נתניהו, ולשר הבריאות הרב יעקב ליצמן ושאר שרי וחברי הכנסת, ולאנ"ש העסקנים היקרים שיחיו, להעמידם על ההפליה הגלויה והכפויה הנעשית בנו זה כשבועיים באופן דרסטי, בזה שאסרו עלינו כל סוגי התפלות בציבור, וכל זה בכח הזרוע, ואיומים, עד שאנשים יקרים הושלכו לכלא, פתחי בתי כנסת הולחמו, וחויבו בקנסות גבוהים, דבר שלא נעשה מעולם כמוהו.

    כאן אנו תמהים ושואלים למה נגרע בתפלתינו אל בורא העולם, למה אנו שונים – מפועלים היוצאים לעבודות במשרדים ובתי חרושת למיניהם, למה אתם מפלים אותנו לרעה מלקוחות העורכים קניות בחנויות – ובסופרים – במשרדים – ובבנקים, שם מרשים אף לציבור גדול לעמוד בתור בתנאים מסויימים – והיינו אף באולמות מקורות, ואילו אנחנו נפלינו, ולא ניתן לנו רשות להתפלל בציבור, לפחות תחת כיפת השמים, במדרכות, וחצירות בתי הכנסת.

    ובפרט בימי "חודש – אביב" אלו, שאין לנו ימים בעלי מזג אויר בריא ומרגיע כבחודש זה, בו הוציאנו הקב"ה ממצרים מטעם זה בחודש זה, וכדברי המדרש ורש"י (סוף פ' בא), והיה אם ידרשו מאתנו להתפלל בתנאים מסויימים, רק…
    א) בחצירות,
    ב) בהפרדה,
    ג) במסכה,
    ד) בכפפות,
    ה) שטיפת הידיים וכדו',
    בבקשה לכל ההגבלות אנו מוכנים, רק אל תפריעו את העם ממעשיו – מעשי שמים, הלא המה תפלות הציבור, שסוף כל אלו יועילו לכולם, כי אין לנו דבר המועיל לבטל גזירות רעות כתפילות וזעקות הציבור, שאלו יביאו לנו אורך ימים, כהבטחת דוד המלך ע"ה, שתולים בבית ד' – בחצרות אלקינו יפריחו – "עוד ינובון בשיבה דשנים ורעננים יהיו".

    אנו חוזרים ופונים בבקשה היוצאת מלבינו, אנא אל תפריזו, הפסיקו מידית לזלזל בנו בענין הנוגע לנפשינו, למה נגרע בארצינו – מגזירות פרעה במצרים, בדבר שאפילו הוא התחשב בו, כאשר אמר למשה (פ' בא י' יא), לא כן "לכו נא הגברים ועבדו את ד' – כי אותה אתם מבקשים", ולבסוף התיר לשלב גם את הנערים.

    אין לנו אלא להתאחד ולהתלכד בלי שום היסוסים וחשבונות, תמים תהיה עם ד' אלקיך, ומובטחים אנו במאחז"ל וברכתיך בכל אשר תעשה, אם תעשה "וברכתיך", בזכות ההתאחדות וההתחשבות איש עם רעהו בלי חשבונות תבוא הישועה והרפואה על כולם, לא מצא הקב"ה כלי מחזיק ברכה אלא השלום, ד' הטוב ישים עלינו ועל כל עמו ישראל ברכה ושלום, ומי שאמר לעולמו די – יאמר לצרותינו ומגפתינו די, החולים יתרפאו במהרה, והמתים יקימו ונפגשם בשערי העזרה בשמחת בנין ציון וירושלים כאשר נאכל שם מן הזבחים ומן הפסחים בב"א.

    וע"ז באעה"ח בן ציון י. הלוי
    בלא"א מו"ר הגר"ש ואזנר בעל "שבט הלוי" זצ"ל

    לזיכוי הרבים מצוה גדולה וזכות גדול.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  5. מהיכן הוא ברח ? ולמה הוא ברח ?

    מגיב 1 כדי שהמשיח יבוא אתה חייב להתגייס לשרות מלא בצהל ולאחר השרות ללמוד מקצוע ולהתפרנס

    מטוס פרטי ?? |
    הגב
  6. טוביה הלוי שולזינגר בלאאמו"ר מרן הגר"ש רב ואב"ד קרית אתא מח"ס טוב הארץ על הש"ס - בברכת התורה טוביה הלוי בלאאמו"ר הגר"ש זצ"ל.

    טוביה הלוי שולזינגר
    בלאאמו"ר מרן הגר"ש רב ואב"ד קרית אתא
    מח"ס טוב הארץ על הש"ס

    על עלבונה של תורה – במקום שיש חילול השם אין חולקין כבוד לרב

    חול המועד פסח י"ח ניסן תש"פ

    הנה בצוק העתים כאשר סכנת המגיפה בארץ הקודש עומדת לפנינו, וחובה מוטלת על הציבור לעצור את הנגיף, והנה מומחי הרפואה שאינם שומרי תורה ומצוות, ורחוקים מכל עניני היהדות, ואינם מכירים בגודל ערך התפילה בציבור, ולעומת זאת רשתות המזון פתוחים, ומאות אנשים עומדים צפופים, ואינם משתחווים רווחים, ורבבות אנשים הולכים כל יום לעבודתם, ללא שום הקפדה, ועל כולם במחנות הצבא, רבבות רבבות חיילים נמצאים ללא שום הפרדה.

    ועוד מעיזים לבוא לערים חרדיות ולהפיץ שם הנגיף, וכבר התגלה בעיר בני ברק שעשרות חיילים לבושי מדים אילצו ללכת לבידוד. עקב התדבקותם מאחד מאנשי הצבא, והנה הממונים על הבריאות החילונים, וכמה אינשי דלא מעלי מלחכיפינכה, בוגרי מכון מנדל הידוע לשמצה, עשו יד אחת והצליחו להוציא פסק הלכה מכמה המוכנים רבנים, כי יש למסור למשטרה כל אדם שהתפלל בציבור, [ואותם רע-בנים בעצמם יש להם בסתר מנין קבוע, ברשיון המשטרה,ובכל הנוגע להם, אין בעיה של רודף ופיקוח נפש]

    והנה בשו"ע חו"מ סימן שפ"ח סעיף ט"וברמ"א, מי ששלח שליח למסור, אם השליח הוחזק לעשות, חייב המשלח, ואין לומר אין שליח לדבר עבירה, הואיל והוחזק בכך. ובחתם סופר חו"מ סימן רפ"ה [הובא בפתחי תשובה שם] כתב, שדברי הרמ"א אמיתיים להלכה. שהרי המשלח חשיב מוסר, שהרי מסר חבירו ביד אנס, מה לי אנס ישראל, מה לי אנס גוי.

    והנה בגיטין ס"ו, מי שהיה משלח לבור, ואמר כל השומע את קולו, יכתוב גט לאשתו, הרי אלו יכתבו ויתנו וכו', והיינו שכל השומע וכותב גט, חשיב כשליחו, ואם כן אותו רב שפירסם הלכה שיש חיוב למסור, הרי מי שנשמע להוראה, ומסר, הרי זה עושה שליחותו של אותו רב, אשר על כן כל אותם הרבנים שפירסמו פסק הלכה "למסור את המתפללים בציבור למשטרה", הרי הם מוסרים, ודינם מפורש בשו"ע חו"מ סימן שפ"ח.

    אלו העושים מעשה עשיו ופושטים על בתי כנסיות ומכים מכות רצח, גוי עז פנים אשר לא ישא פנים לזקן, ונער לא יחון, פושטים את טלפיהם ואומרים יש לי רב, עמי מקלי יגיד לו, ובאים ורועין במקלות לפצח את ראשיהם של יראי השם,

    במקום שיש חילול השם אין חולקין כבוד לרב, וק"ו לרב שהוא מוסר.
    בברכת התורה טוביה הלוי בלאאמו"ר הגר"ש זצ"ל.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  7. אני מתחנן - לעם ישראל.... עם ישראל חי – תהיו חלק של החיים הנצחיים.

    אני מתחנן – לעם ישראל, כדי לזכות למשיח נא תחזרו בתשובה מיד, הקב"ה אוהב אותנו ולא רוצה שתכשלו, הוא רוצה שתחזרו בתשובה, כל יהודי עם נשמה יהודית חייב לחזור בתשובה. [חוץ אלו מערב רב] ד' אוהב אותנו, הוא אוהב את כל היהודים המקיימם מצותיו, הוא לא רוצה לעשות לנו שום רע, הוא רוצה רק את טובתנו, אבל אנחנו חייבים לחזור אליו באהבה, לעזוב את כל התשוקות שלנו שהם לא על פי התורה, ולהתחיל לחיות כיהודים של פעם.

    אם אנחנו הולכים בדרך התורה – זה נותן לנו חיים, זה נותן לנו קרבה אל האמת, זה נותן לנו קרבה אל אלוקים, זה נותן לנו רפואות וישועות, זה יתן לנו את העולם הבא ואת הגאולה השלמה – ומה שאנחנו צריכים עכשיו זה לשוב אליו בשלימות.

    אם אתם חושבים שכל התענוגות הגשמיות של העולם הזה הם תענוג, אז אני אגיד לכם שמבואר בחז"ל כי זה כאין וכאפס לעומת ההנאות הרוחניות שהם פי כמה וכמה וכמה מליונים יותר נעימות ויותר טובות ויותר מספקות את הנשמה היהודית מכל התענוגות של העולם הזה.

    עם ישראל, נא תרחמו על עצמכם, יחד עם המשפחות שלכם תתחילו לבנות בית יהודי אמיתי – עם שמירת שבת כהלכה, 100 ברכות כהלכה, עם שמירת כל הדינים הנדרשים מאיתנו, כמו הדינים של הגברים (שמירת הברית לגמרי, שמירת העיניים, שמירת הפה, וצניעות וכו'), הדינים של הנשים (טהרה, וצניעות 100% וכו'), וכל הדינים של המשפחות שלנו, אז כל הבלבול הזה יעלם, כל הטרוף שאנחנו רואים היום – זה יעלם, כל המחלות יעלם, כל הרשעים שמנסים להכשיל אותנו – זה יעלם.

    אז בזמן הגאולה הכל יהיה ברור, הכל יהיה מתוק ואנחנו נבכה משמחה, נשיר ונרקוד, נקריב קורבנות בבית המקשל השלישי, ונגיע לנצח. עם ישראל, אני שוב מתחנן, אני מבקש, רחמו על עצמכם, תתקרבו לקב"ה עם תורה ומצות תפילה בכוונה וכו' כי אין עוד מלבדו, רק הוא הכל-יכול, אל תהרסו את העתיד שלכם. הקב"ה אוהב אותנו, הוא ברא אותנו, הוא ברא את כולנו. עם ישראל, עם ישראל חי – תתחזקו ותזכו להיות חלק של החיים הנצחיים בב"א.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  8. כנסו..........

    .
    נא לדרוש ממשרד הבריאות כמו שמותר ללכת לסופר ומכלת וכל בר דעת מבין שזה לצורך קיום הגוף. באותם התנאים חייבים להתיר תפילות בבית כנסת, ובטוח שבבית כנסת ישמרו טוב יותר על הכללים של מרחק ומסכות ממה ששומרים במכלת וסופרים למינהם.

    כמו שמבנים שאין ברירה להמשיך בחיים ללא מכלת באותה מידה ואף יותר צריך להבין שאין ברירה ללא בתי כנס וישיבות.

    ולא נכון מצד חברי כנסת החרדים להתיפיף ולהעביר בקורת על חרדים, אלא לדרוש ולהסביר לחילוני שמקבל החלטות בקלות בלתי נסבלת שאם יש דרך למכלת אז יש גם דרך לתפילה.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  9. הציבור מתבקש להתפלל עבור חיים משה בן בריינדל לרפואה שלימה.

    הציבור מתבקש להתפלל עבור חיים משה בן בריינדל לרפואה שלימה.

    הציבור מתבקש להתפלל עבור חיים משה בן בריינדל לרפואה שלימה. |
    הגב