הנשיא יטיל את הרכבת הממשלה על גנץ? זוהר פוצץ את הישיבה

‏מיקי זוהר נכנס כעת ללשכת נתניהו לא לפני שהצהיר ״אני יורד מהחוק שינסו להרכיב ממשלה עם כחול לבן״

יו"ר הוועדה המיוחדת להתפזרות הכנסת ה-21 ח"כ מיקי מכלוף זוהר הודיע על פיזור הישיבה לאחר שלא הצליח לגבש מועד מוסכם לבחירות בין נציגי הקואליציה.

זוהר אמר בפתיחת הדיון על הצעת החוק: "כל מי שיצביע נגד הצעת החוק, עוזר לבני גנץ להקים ממשלה".

דבריו עוררו סערה גדולה. הדיון הפך לסוער וקולני תוך החלפת האשמות הדדיות בין נציגי סיעת כחול לבן למיקי זוהר.

מיקי זוהר נעל את הדיון בדרמטיות וסינן בכעס: "אני יורד מהחוק" לאחר שלא הצליחו להגיע לתאריך מוסכם לבחירות הבאות.

המשמעות כעת היא שהנשיא ינסה להטיל על חבר כנסת אחר שאינו בנימין נתניהו את הרכבת הממשלה באם אכן בתוך 48 ליברמן לא יגיע לסיכום עם נתניהו.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. האם שכחתם מה עשו הרשעים בירושלים כשהם רצו מבית רב אחד .... כנסו דחוף

    האם שכחתם מה עשו הרשעים גפני ומקלב בירושלים כשהם רצו מבית רב אחד למשנהו וכן לעסקנים בכירים לשכנע אותם כי הקשר שלהם עם ליברמן שר"י כל כך חזק וכי חשוב שהוא ינצח בירושלים למען חוק הגיוס?????????? האם שכח הציבור מה קרה בביתו של ר' חיים קנייבסקי כאשר לעין המצלמות רובינשטיין ראש עירית בני ברק מציג את ליברמן שר"י ואומר עליו דברי שבח כי הוא נלחם למען עולם התורה והישיבות ומבקש ברכה בשבילו, ולזה אומר השקרן גפני כי אין לדגל התורה כל קשר עמו? נזכיר לגפני שלא עם כל אחד ר' חיים קנייבסקי כותב ספר תורה, אבל עם ליברמן שר"י זה קרה בביתו של ר' חיים קנייבסקי

    השקרנים האכזרים גפני ומקלב הם אלו ששכנעו את הציבור כי עם ליברמן שר"י הכי טוב לעבוד וכי זה הכי בטוח, ועתה הם עושים סיבוב של מאה ושמנים מעלות טוענים כי מדובר במי שאסור לעבוד עמו וכי מעולם לא היה להם קשר?

    איך שלא יגמר המשחק הזה, עם בחירות או הרכבת ממשלה, דבר אחד בטוח, פרצופם של אנשי ש"ס ודגל התורה ימ"ח נחשף כמי שהונו את הציבור נתנו לו את ההרגשה כי ליברמן שר"י הוא ידיד החרדים, ולמדנו כי אפילו יאיר לפיד לא הצליח לעשות לחרדים את מה שליברמן עושה…

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב