הנשים החרדיות המודרניות מברכות את דרעי: "הגיע העת שתציב אשה בשס"

תנועת נבחרות: "הצבת הגב' ניזרי בתפקיד בכיר כל כך בש"ס מוכיחה שוב כי בשלה השעה לשריון של אישה"

 

בעקבות החלטתה של מפלגת ש"ס למנות את לבנת נזרי לתפקיד דוברת הקמפיין של המפלגה מדגישים בתנועת "נבחרות" הפועלת לשיוויון וייצוג של נשים חרדיות בפוליטיקה כי "אנו מברכות בחום את הנהגת מפלגת ש"ס על החלטתה האמיצה להציב בתפקיד בכיר ובעל רגישות רבה, אישה שתפקידה להעביר את מסריה הפוליטיים, הדתיים והחברתיים של המפלגה, ועוד בתקופה שבה חלק מהסקרים מציבים את המפלגה על גבול אחוז החסימה.

בהודעת התנועה נאמר כי הצבתה של ניזרי בתפקיד מרכזי כל כך במסגרת הקמפיין מהווה עדות חיה לכך כי בשלה השעה לשריונה של אישה במפלגות החרדיות. בדומה לגברת נזרי גם ישנן אלפי נשים חרדיות שמחזיקות בגאון במשרות בכירות ביותר בשוק הציבורי והעסקי, זאת מתוך יראת ה' ושמירה אדוקה על גדרי הצניעות ואורחות החיים החרדיים. אין ספק כי אותן נשים יכולות גם לשמש כשליחות ציבור נאמנות בכנסת ישראל, ולקדם נושאים מהותיים החשובים לכלל הציבור החרדי בתחומי החינוך, החברה, ערכי המשפחה ועוד. לפיכך אנו קוראות לראשי המפלגות החרדיות- בשלה העת לשלב אישה שתקבלנה את ברכת הרבנים ושתוכלנה להוות כתובת ראויה וצנועה לנשים החרדיות באשר הן", נאמר בהודעה.

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מענין שבסיקורים אחרים שלכם על המפגרות האלה לא הדגשתך שהם "מודרניות" רק כשדרעי קשור לנושא פתאום הם נהיו מוקצה שיקצע

    אתר פח כתבות פח אשפה

    איפה אלי הישר -------- |
    הגב
  2. מכלוף

    אסירים לשעבר
    רפורמים
    הולכים לחתונות של הומואים
    פילוגים

    שס היא מפלגה של |
    הגב
  3. רפורמים

    ידענו שזה יגיע. תנועת ש"ס ה"מתרפרמת" בראשותו של העבריין המורשע בעבר ושיורשע בעתיד מתירה לעצמה הכל ובלבד לקושש עוד קול אחד או שניים שאולי יעזרו לה לגרד את אחוז החסימה. ומה היה מרן זצ"ל אומר על זה? ומה חכם שלום אומר על זה? אבל מי בכלל מתעסק ב"זוטות" כאלו?

    בני |
    הגב