הסגר משפיע: בבני ברק דורשים להעלות את כמות צריכת המים הבסיסית לתושבים

מהערכה ראשונית של תאגיד המים של בני ברק – 'מי ברק' עולה כי צריכת המים של התושבים בעידן הקורונה עולה בלמעלה מ50% ביחס לתקופה המקבילה בשנה שעברה

בעקבות העליה בצריכת המים בגלל משבר הקורונה, פנה אמש ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין בפניה דחופה להגדיל את כמות הצריכה הבסיסית לנפש בתעריף נמוך

מהערכה ראשונית של תאגיד המים של בני ברק – 'מי ברק' עולה כי צריכת המים של התושבים בעידן הקורונה עולה בלמעלה מ50% ביחס לתקופה המקבילה בשנה שעברה. העליה נובעת מהשהות של כל בני המשפחה בבית למשך זמן ארוך וכן בעקבות הנחיות משרד הבריאות הדורשות מהאזרחים לשטוף ידיים לעיתים תכופות יותר.

לאור העליה החדה ולאור העובדה כי רבים מתושבי העיר פוטרו מעבודתם או הוצאו לחל"ת, פונה אמש (ב) למנהל הרשות הממשלתית למים וביום ויו"ר מועצת רשות המים בבקשה להפחית את תעריפי המים לתושבי העיר.

עבור כל נפש מוגדרת צריכה של 3.5 קוב מים בתעריף נמוך. במכתבו הדחוף, דורש הרב אברהם רובינשטיין כי תוכפל הכמות בתעריף הנמוך ל-7 קוב מים לנפש כך שהצריכה הנוכחית לא תיחשב כצריכה גבוהה.

ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין: "עיריית בני ברק ערה לצרכי תושבי העיר לאורך כל ימות השנה וביתר שאת כעת בתקופת משבר הקורונה. אנו פועלים כל העת כדי לצמצם את הפגיעה בתושבים עד למינימום ההכרחי, תוך שמירה קפדנית על הנחיות משרד הבריאות והוראות גדולי הרבנים. שמירה על כללי ההיגיינה היא חלק מזהירות בסיסית מפני הקורונה, ועל כן הגדלת כמות צריכת המים לנפש בתעריף נמוך הינה צורך מחוייב המציאות. אנו נעשה כמיטב יכולתנו להפחית את עלויות המים ולסייע במרכיב חיוני זה שהינו משמעותי ואקוטי בתקופה זו"

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *