הסוף למצוקת התחבורה באחיסמך?

בשיתוף פעולה פורה ומוצלח בין לשכת סגן שרת התחבורה הרב אורי מקלב עם לשכת ראש העיר יאיר רביבו ורמ"ט הלשכה עו"ד משה אלדן, הגיעו לתוצאה מבורכת עבור תושבי השכונה שתחל לפעול תוך מספר שבועות.

בשיתוף פעולה פורה ומוצלח בין לשכת סגן שרת התחבורה הרב אורי מקלב עם לשכת ראש העיר יאיר רביבו ורמ"ט הלשכה עו"ד משה אלדן, הגיעו לתוצאה מבורכת עבור תושבי השכונה שתחל לפעול תוך מספר שבועות.

בפגישה שנערכה מספר שעות בלשכת ראש העיר מר יאיר רביבו, עם סגן השר הרב מקלב שהגיע בפמליה מיוחדת יחד עם בכירים מהממשלה ונתיבי ישראל וזאת על מנת להביא את הפתרון הבירוקרטי של התחבורה לסיומו.

לשכת פניות הציבור באחיסמך המנוהלת על ידי איש אחיסמך הרב אליהו דייטש ריכזה את כל הנתונים ולבקשת לשכת סגן השר ביצעה
סקר מקיף ומדוייק בכדי לעמוד ולטפל בכל הצרכים של כלל תושבי השכונה.

בישיבה שהיתה נטו מעשית הציגו את מכלול הנתונים מכל ההיבטים, וכיון שכלל הגורמים הרלוונטים נכחו בחדר אכן עלה עשן לבן עם סיום הפגישה, הבטיח הרב מקלב כי תוך זמן קצר ממש יחלו לפעול בשכונה קווים ישירים לכל הערים החרדיות, כאשר הקווים לירושלים יתגוברו משמעותית, כמו גם פתיחת קו חדש בין אחיסמך למודיעין עילית.

לפני למעלה משנה החל האיכלוס בשכונה החרדית 'גני איילון' אחיסמך שבלוד, כאשר מאות תושבים חרדים ממלאים את השכונה, ובכל מספר שבועות מתווספים תושבים נוספים לפרוייקטים השונים המתאכלסים כל העת.

מאות משפחות משמנה וסלתה של הציבור החרדי כבר מתגוררים באחיסמך, כאשר בתי הכנסת ומוסדות הלימוד החדשים הולכים ומתמלאים בפנים חדשות וצעירות המאכלסים את השכונה הצעירה.

בהכוונת המרא דאתרא הגאון רבי אברהם חזקיהו ברוידא שליט"א, הקים העסקן הנמרץ הרב אליהו דייטש מדגל את הלשכה לפניות הציבור באחיסמך, כאשר פניות רבות מגיעות מדי יום ללשכה ומועברים לטיפול של העסקנים החשובים,

בפניות כותבים הפונים על הקשיים המרובים בהעדר תחבורה ציבורית מסודרת בין אחיסמך לערים החרדיות הגדולות, מה שמנע מבחורי ישיבה שצריכים להגיע לישיבה, נערות שצריכות ליסוע לסמינר, נשים לעבודה, גברים לכולל, איש איש והנקודה אליה הוא צריך להגיע ממש בכל בוקר מחדש.

הפניות הרבות הועברו בצורה מסודרת וברורה לשולחנו של סגן שרת התחבורה חה"כ הרב אורי מקלב, שהבין את מצוקת התושבים, ולאחר פעולות רבות במסדרונות הכנסת ירד לשטח כדי שהדברים יחלו לפעול בשטח, בסיור שנערך לאחר הפגישה שוחח הרב מקלב עם התושבים בכדי להבין להרגיש ולשמוע לעומק את התושבים כל אחד ומצוקתו.

פמליית סגן השר עלתה מעונו של המרא דאתרא הגרח"א ברוידא שליט"א, במהלך הפגישה אמר הרב מקלב למרא דאתרא כי שכונת אחיסמך קרובה לליבו, ואשים את השכונה בראש סדר העדיפויות, עד שענין התחבורה ועניינים נוספים יגיעו לפתרונם.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *