הסוף לפקקים בבני ברק ? פתיחת נתיב תחבורה שלישי ברחוב הרב כהנמן

בשורה של ממש לפתרון מצוקת התחבורה בעיר בני ברק מתבצעת בימים האחרונים בכניסה וביציאה מהעיר.
לאחר פעילות מאומצת בחודשים האחרונים נפתח בסוף השבוע האחרון נתיב תחבורה שלישי ברח׳ הרב כהנמן בבני ברק זאת על מנת לאפשר זרימה של תנועה ביציאה מהעיר.
הכביש נפתח לתנועה באופן רוחבי על פני שלושה מסלולים מקבילים מה שאמור לתת מענה לבעיית העומס הרב שהיתה ברחוב באופן תדיר ובעיקר בערבי שבתות וחגים.
בכך מקיים הרב אברהם רובינשטיין, ראש העיר את הבטחתו במערכת הבחירות לציבור תושבי העיר לעשות הכל על מנת לפתור את בעיות התעבורה הקשות של העיר בני ברק הנחשבת לאחת הערים הצפופות בישראל.
כידוע רחוב הרב כהנמן הינו אחד מהרחובות העמוסים ביותר בעיר המשמש כנתיב יציאה וכניסה מהעיר לכיוון כביש 4 ובשנים האחרונות הפך לצוואר בקבוק עמוס במיוחד מה שגרם לפקקים בכניסה וביציאה מהעיר.
לדברי הרב חנוך זיידמן , מנהל אגף תשתיות ופיתוח, תשתיות עומס הרכבים והאוטובוסים ברחוב זה גדול במיוחד ועל כן עלה הצורך לאפשר נתיב נסיעה נוסף וכן לעשות שינויים במערכת הרמזורים בכדי לאפשר תנועה רציפה.
בעיריית בני ברק מסבירים כי פתיחת הנתיב היתה בעבודה מאומצת אל מול גורמים רבים בשל מכשולים רבים שהיה צורך לפנותם.
״שאף אחד לא ישלה את עצמו שבכך ייפתרו כל הבעיות אולם אין ספק כי מדובר בצעד״ משמעותי שנועדו להקל על תושבי העיר ולמנוע את עומסי התנועה בכניסה וביציאה לבני ברק אומרים בעיריית בני ברק.
כאמור, הרב אברהם רובינשטיין לקח לו למשימה לטפל במצוקת התחבורה ותוכניות רבות שנועדו לפתור את הנושא עליהם שוקדים עשרות צוותים מקצועיים אמורות לצאת אל הפועל כבר בזמן הקרוב.
מדובר בנושא הדגל של ראש העיר שפועל ללא לאות בכדי לתת מענה ופתרון למצוקת התחבורה הקיימת בעיר במשך שנים רבות ושהפכה לבלתי נסבלת עבור בעלי הרכבים והולכי הרגל.
בתמונה: הרחבת הכביש ברח׳ הרב כהנמן ל-3 מסלולים על מנת לפתור את בעיות התנועה בכניסה וביציאה לבני ברק

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *