הסתה חמורה: פעיל 'כחול לבן' הבוקר: "החרדים טפילים, שותים לנו את הדם". צפו

פעיל 'כחול לבן' בטבריה תועד על ידי חרדים אומר ליד הקלפי בטבריה כי "החרדים טפילים", וגם: "שותים לנו את הדם ובאו להשתלט על העיר". צפו בוידאו

תיעוד בלעדי ב'אקטואליק' – הסתה של פעילי כחול לבן: פעיל כחול לבן בטבריה, התעמת הבוקר עם מספר חרדים ליד קלפי בעיר.

הפעיל תועד כשהוא אומר לחרדים שבאים להצביע כי "הם טפילים".

בהמשך הוסיף כי "הם שותים לנו את הדם", ואמר כי "כל מי שבא להשתלט לנו על העיר – הוא טפיל".

צפו בוידאו המקומם:

כשנוכח כי הוא מתועד בוידאו, הסביר הפעיל כי כוונתו לחרדים שעשו צבא או משרתים בשירות הלאומי ולא לכל החרדים.

 

 

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הבית הלוי דיבר בזמנו, כשהתחילה הרפורמה להתפתח וכו' מה שהיה שם, והיום על אחת כמה וכמה שלא צריך לזה ראיות, רואים את זה בחוש, איך שהכל מתחיל מהנושא הזה, איך היחס לתורה, ללומדי תורה, לכולל-יונגערמאן, איך צריך להתיחס לזה, כשהרשעים זוממים שביום אחד, מאות אלפים ואולי מליונים נותנים יד לכינון שלטון רשע, לביסוס הכפירה, ולגיוס השמד והזימה, שהם מכריזים על כך באופן גלוי על התוכניות הזדוניות שלהם, ועוד בפעולה אחת. כמה היפך מיום שמחתכם יש בזה, כמה סילוק שכינה ח"ו, כמה צער צריך להיות ביום כזה, וכשרואים שכ"כ הרבה מתבלבלים, כל אותם אלו שנכנעים לכופרים ונהנים מנשיאת חן בעיני הכופר על חשבון שאיננו קנאי ואיננו בטלן כמ"ש החזו"א (ח"א, צ"ו), כמה חילול ד' יש בזה. רבותיי ! הגיע הזמן למחות נגד חילול השם ברבים ע"י מפלגת "החרדים" הממשיכים לתעתע את הרבים "ובמקום שיש חילול השם אין חולקים כבוד לרב". התפקיד שלנו הוא להתאמץ בקידוש השם, לקיים את התורה מה תהא עליה, את הכל הרוצה לבא וליטול יבוא ויטול בנוסח של רשב"י, ונזכה לגאולה השלימה במהרה.

    הבית הלוי דיבר בזמנו, כשהתחילה הרפורמה להתפתח וכו' מה שהיה שם, והיום על אחת כמה וכמה שלא צריך לזה ראיות, רואים את זה בחוש, איך שהכל מתחיל מהנושא הזה, איך היחס לתורה, ללומדי תורה, לכולל-יונגערמאן, איך צריך להתיחס לזה, כשהרשעים זוממים שביום אחד, מאות אלפים ואולי מליונים נותנים יד לכינון שלטון רשע, לביסוס הכפירה, ולגיוס השמד והזימה, שהם מכריזים על כך באופן גלוי על התוכניות הזדוניות שלהם, ועוד בפעולה אחת.

    כמה היפך מיום שמחתכם יש בזה, כמה סילוק שכינה ח"ו, כמה צער צריך להיות ביום כזה, וכשרואים שכ"כ הרבה מתבלבלים, כל אותם אלו שנכנעים לכופרים ונהנים מנשיאת חן בעיני הכופר על חשבון שאיננו קנאי ואיננו בטלן כמ"ש החזו"א (ח"א, צ"ו), כמה חילול ד' יש בזה. רבותיי ! הגיע הזמן למחות נגד חילול השם ברבים ע"י מפלגת "החרדים" הממשיכים לתעתע את הרבים "ובמקום שיש חילול השם אין חולקים כבוד לרב".

    התפקיד שלנו הוא להתאמץ בקידוש השם, לקיים את התורה מה תהא עליה, את הכל הרוצה לבא וליטול יבוא ויטול בנוסח של רשב"י, ונזכה לגאולה השלימה במהרה.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב