העובדת החרדית בבלפור העידה: "שרה נתניהו התעללה בי מהדקה הראשונה"

העובדת החרדית, שירה רבן, שעבדה בעבר במעון ראש הממשלה העידה היום (ג') נגד רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו – צפו בתיעוד

העובדת החרדית, שירה רבן, שעבדה בעבר במעון ראש הממשלה העידה היום (ג') נגד רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, וציינה כי לנתניהו "היה חשוב לראות שאני הולכת לשטוף ידיים", וכי העבודה במקום הייתה מבחינתה "התעללות פוגעת מהדקה הראשונה".

כזכור,  רבן, חרדית בת 25 ואם לשלושה, לפני כשנה וחצי  הגישה נגד נתניהו ומשרד ראש הממשלה תביעה בשל התעמרות מצדה של רעיית ראש הממשלה. רבן הועסקה כ-13 ימים צמוד לנתניהו בספטמבר 2017, ותובעת סכום של 225 אלף שקל.

וכך העידה רבן: "התביישתי בושה גדולה לספר למעסיק שלי. עבדתי בקודש הקודשים של המדינה ואני הקטנה בעם אלך ואספר? כשהתקבלתי לעבודה הורביץ ואחרים אמרו לי שאני צריכה למלא את רצונה של הגברת נתניהו. הם בעצמם לא יודעים מה קורה בקומה השנייה. לא הצלחתי לתפוס את האומץ להעביר למעסיק שלי את מה שקורה שם".

רבן המשיכה וסיפרה בעדותה: הרגשתי כבוד עצום לשרת את ראש הממשלה ורעייתו. התביישתי לספר לבעלי מה קורה איתי שם. פשוט התביישתי. אין לי את החרות והחופש התור אישה מםרנסת ואמא לשלושה ילדים לקום ןלהישאר בלי פרנסה. אז אחרי כמה שעות ביום הראשון הייתי צריכה לעשות חושבים.

רבן המשיכה לספר על מה שקורה בבית ברחוב בלפור: "ביום הראשון הייתי בהלם. הדברים שם לא סבירים. צורת העבודה שם היא דבר לא רגיל
כהן: למה לא קמת והלכת? שעתיים שלוש את ההלם למה פשוט לא הלכת? אני אומר לך שבאותו יום כאילו כתבת לאחותך. לא יכול להיות שכתבת לה כבר ביום הראשון. כתבת לה כאילו המון סמסים בזמן העבודה".

רבן פירטה עוד בעדותה, "היה חשוב לגברת נתניהו ביום הראשון שנילי מדריכה אותי בצורה טובה. שאבין את הכללים של הקומה השנייה, שאני מקפידה לשטוף ידיים לפני ואחרי כל פעולה.
כהן: את משקרת. הגברת נתניהו היתה באותו יום בכיכר המדינה עם ניקול ראידמן".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *