"העולם הולך לפני זעזוע קשה": האם הרב פינטו חזה את חיסול סולימאני?

הקלטה שנחשפה אתמול על ידי חסידיו של האדמו"ר הרב יאשיהו פינטו גאב"ד מרוקו גרמה לסערה.

 

 

בהקלטה שהוקלטה לפני מספר שבועות, נשמע הרב פינטו מדבר לרב בשם הרב אופיר ואומר לו: "בבקשה צדיק, אתם יודעים שאנחנו נזהרים במה שאנחנו אומרים. היה לנו חלום בשבת שהולך להיות זעזוע גדול בעולם, בממדים של רצח רבין, 11 בספטמבר, בממדים מאוד קשים, על השונאים של עם ישראל".

 

הרב פינטו הוסיף והפציר ברב אופיר, "בבקשה תכניסו את כל הישיבה, את כולם, להתחזקות חזקה מאוד. כמה ימים העולם הולך לעבור זעזוע שייצרב בהיסטוריה של העולם. תרשמו רבי אופיר, תשמרו את ההקלטה הזו, כמה ימים בודדים העולם הולך לפני זעזוע קשה".

 

כתבת 'ישראל ניוז' רות קריתי שכתבה על הדברים סיפרה, כי "מזה שנים רבות אני עוקבת בדחילו ורחימו אחר הצדיק, האדמו"ר, הרב יאשיהו פינטו ובכל פעם מתרגשת מחדש מדבריו הקדושים. וכהקדמה, אתן לדוגמא את אחד המקרים החרוטים וחקוקים בלוח ליבי ובזיכרוני – תחזיתו לגבי הסערה במיאמי. בחודש ספטמבר בשנת 2017 כשתלמידיו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו פנו אליו בשאלה, האם לעזוב את העיר נוכח התחזית על סערה אימתנית שעושה דרכה למיאמי, ענה להם הצדיק: "אל תעזבו את העיר לא יאונה לכם כל רע". וכך היה".

 

ואכן, בהקלטה נשמע הרב מדבר על המקרה המדובר במיאמי ואומר: "הימים האלה הם זמנים אחרים. אם אתם זוכרים במיאמי לפני כמה שנים, אמרנו שהולך להיות.. אנחנו לא מהנביאים ולא מתנבאים ולא אומרים, אבל הרגש שלנו בליל הושענא רבה אומר שהשבועות, הימים והתקופה הקרובה, העולם נכנס לאיזה שהוא משהוא חדש שהוא מבחינת גוג ומגוג ממש. מלחמה והתמוטטות גדולה שלא היתה לפניה. התחלה של.. אנחנו מרגישים בנפש, דבר שיתחיל ממישהו שיהרגו אותו ומשם זה ידרדר לחורבן של כל העולם. תראו, אמרנו את זה בליל הושענא רבה. כל המקריות של העולם הולכת להשתנות מקצה לקצה בשעות, בימים, בשעות בזמן הקרוב ביותר. וכמה שאדם יותר ידבק בקדוש ברוך הוא, בעבודה השם יראת שמים, כל המציאות שלו תהיה יותר קלה לעבור את חבלי משיח".

 

בסיום ההקלטה נשמע אחד הנוכחים אומר: "הדברים נמסרו בליל הושענא רבה לקבוצת אנשים סגורה שהרב יאשיהו אומר שם שהוא מרגיש מאוד מאוד חזק שבימים הקרובים, השבועות הקרובים, כל המצב העולמי עומד להשתנות לגמרי. הוא ביטא את זה בצורה כזאת שייהרג איזה מישהו, יהרגו איזה מישהו מאוד מאוד בכיר בעולם ומשם יתחיל חורבן העולם. הוא אמר את זה בביטחון מלא, בהרגשה מאוד מאוד חזקה שהיתה לו וכמובן מישהו הזכיר שגם את הבלגן שהיה במיאמי שהוא אמר כמה שנים לפני כן".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *